GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lite shoppingkassar i ena handen, en latte och en muffin i den andra ...

2007-04-06 | 16:33:57 | Foto/Fotografering

146310-1236





































I  brist på spännade saker som en galatillställning, eller en mission att rädda världen eller kanske ohh I don't know,  en världsomsegling på de sju haven eller nån fartfylld actionrulle att fördriva tiden denna långfredag med, så sitter jag och kollar igenom alla mina bildmappar och övar upp mina små   (o)färdigheter i Photoshop...just nu har ja fastnat i friläggning och kollage.

Riktigt kul faktiskt!
Fast det brukar ju det vara med foto, form,bild,layout...mmmm..vill ha ett jobb.

Solen skiner glatt utanför fönstret och värmer upp min t-shirtbeklädda rygg och snart ser jag bara mig själv speglas i dataskärmen...Synd att det ska blåsa så för annars hade jag gladeligen satt mig på balkongen med en kopp te och senaste Elle...istället kanske jag kommer dra ned persiennen och fortsätta leka och pussla i datorn...vilket ju känns taskigt mot den gula gulan på himlen..
Hoppas det är lika fint väder i Göteborg imorgon! Vore härligt att få strosa där med lite shoppingkassar i ena handen, en latte och en muffin i den andra ( hmm kan bli svårt) och sedan kanske ta sig en öl eller två på någon mysig restaurang med solbrillorna uppskjutna uppe på hjässan.
Lovely it would be indeed...
Kommentera 13 st

Kommentarer
Fredrik
2007-04-06 - 16:58:23

Glad påsk du med =)

Lollo
2007-04-06 - 17:01:24

Gud vad duktig du är, skit snyggt kollage, Gla påsk föresten!

Anonym
2007-04-06 - 17:03:35

:D. tackar, haft en bra dag?
KRAM

Sweetheart
2007-04-06 - 17:18:56

Härligt med lite sol och en tur till göteborg! Hoppas att du får riktigt, riktigt roligt och hittar några fina shoppingfynd! :) Den tjejen du har i kolalget (såg bilden några inlägg längre ner också) är så snygg! Du kan verkligen det där med illustrationer och sånt. Tänk om du kunde få ett jobb inom det, skulle väl vara skoj? :) Så långt jag skriver, är dålig på att avsluta :P Btw, roligt att du fick lite shoppingpengar i påskägget! Hoppas att middagen blir trevlig också. Glad påsk tjejen! Kramar

Ofelia
2007-04-06 - 17:34:25

Goddamn vilket tjusigt kollage! Har försökt mig på att göra sådana en sisodär 328743276 ggr, men resultatet blir... ähum... inget vidare. ;)

Hoppas ni får det kul i Götet btw. Var spelar Suffocationlirarna?

Puss!

Ofelia
2007-04-06 - 17:39:46

Förresten, honey... Du skulle inte kunna vara så jättesnäll och söt och maila mig den där kalenderkoden? Jag har lyckats peta bort nåt tecken i den, ty den syns ju inte hur jag än försöker få dit den igen... aaargh. Vopre jättesött om du kunde göra det? Massa pussar!

[email protected]

Malin
2007-04-06 - 18:02:15

Men mycket i händerna du ;) jag ska spöa alla :D haha! ha en mysig kväll!! kram

H
2007-04-06 - 18:13:52

Vad fint du gör jämnt med dina collage!!!Du Latte äger klämmer i mig en nu!!!Vanilj smak..

Sweet Sabine *
2007-04-06 - 18:16:17

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. Jag bara måste.
Älskar dina bilder! :)
Kram

Åsa
2007-04-06 - 18:47:36

Nice kollage!
Min nya favvobutik är Lush, deras chokladmask gör underverk för min hy! Tyvärr så luktar det väldigt mycket där inne men vilka grejer!
Jag blev oxå sugen på att shoppa nu... hm...

Ida
2007-04-06 - 18:47:59

Skit snyggt collage, hur gör du har försökt skit mycket men det går aldrig!!:)

Lotta
2007-04-06 - 23:16:13

Citypassagen hette det innan. nu är det ombyggt och passagen är borta, men om du går dit hittar du shock med ingång från gatan =)
Grothica är alltså på Västra hamngatan mitt emot entrén till Domkyrkan.

alex
2007-04-08 - 11:26:25

Vilken snygg bild på dig. Gillar den :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: