GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I need my beauty sleep...indeed...real bad.

2007-04-30 | 01:07:58 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1379


Ojoj, det höll på att ske ännu en hyllkatastrof med datorn inblandad..exakt lik den olycka som skedde för några veckor sedan ..bara att nu var det hyllan ovanför den hylla som rasade sist som beslutade sig för att vilja göra en djupdykning mot golvet och kasta sina pinaler överallt.

Som tur var så skule jag precis ta ner ett ritblock från hyllan när den gav vika så jag stog och balanserade på min köksstol och krampaktigt höll jag i två tidskriftssamlare, två tomma shoppingkassar av det finare slaget och en plåtburk. Hysteriskt försökte jag skydda datorn och kameran på bordet under och samtidigt skrika efter Stefan, som kom in i något slö takt  i köket, men ökade på stegen när han såg min position.

Det enda som landade på datorn denna gång var några pennor.

Pust...nu ska jag gå och lägga mig...I need my beauty sleep...indeed...real bad.
Kommentera 7 st

Kommentarer
Malin
2007-04-30 - 01:18:12

wow vilket hår på bruttan! :D Skitsnyggt!

Sov gott, nattinatti! Ska med sova nu..

Krampuss

Alma
2007-04-30 - 08:17:37

Skitcool bild. Jag ÄLSKAR dom färgerna du målar med. Håret var sitcoolt. Hur gör du dom bilderna?

Minna
2007-04-30 - 09:17:13

Vad hemskt, att samma sak nästan händer igen

Yonna
2007-04-30 - 09:22:27

Så många fina illustrationer du gjort! Jag längtar tills de kommer ut på affisher i affärerna ;-) Då kan man ju ha dem på väggen! Haha, du borde kontakta något sådant förlag som säljer och trycker affisher snarast möjligt så att du får lite fart på affärerna :-D Det tycker jag :-)
Ha nu en underbar valborg!
Stor vårkram!

Sweetheart
2007-04-30 - 12:24:15

Hua, vilken otur du har med dina hyllor gumman! Men det gick ju bra ändå denna gång, tur du hade pojken hemma som kunde komma till undsättning! Söt tjej på din fina teckning! :)

Micha
2007-04-30 - 12:37:43

Hejsan! Hur har du lyckats få din profilbild i den storleken som du har den? Vilken kod använder du, och i vilken tagg? Tacksam för svar,
/Micha

cheap
2010-08-10 - 05:38:01

Söt tjej på din fina teckning!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: