GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hugs to you all...with a hint of pink fluffiness

2007-04-25 | 23:38:09 | Foto/Fotografering

146310-1351


Måste bara uttrycka ren glädje, skaparlust, kreativitetslycka och nöjdhet med de här härligt rosa och kitschiga bilderna jag fotograferade förut på min väldigt skummiga och goda kaffemedvarmminimjölkochkanel.
Så nöjd och glad är jag över dessa bilder att jag funderar på att ha med dom på utställningen...

Fast nu vill jag rådfråga er - Vad tycker Ni att jag ska ställa ut? Mina illustrationer? Vilka? Foton? Vilka?
Något annat? Vad?

Jaja, nu ska njuta lite till av allt rosa fluff!

Tack igen söthjärtan och varma själar där ute som läser och kommenterar så härligt.
Hugs to you all...with a hint of pink fluffiness. ( får nog kolla upp vad den där nässprayen innehåller egentligen...)
Kommentera 8 st

Kommentarer
leopardia
2007-04-25 - 23:45:13

dina parillustrationer är ju bara underbara, så de borde du ju helt klart ha med. den där paranta damen med vovvarna är oxå skitläcker och den här bob-frisyrtjosan, eller vad det nu heter... foton, skitsvårt, alla är så härligt färgglada att man bara ler.
och den där spargrisen verkar bara finnas att köpa i tidaholm, har försökt googla rätt på den nånstans, men får bara träff på din blogg och zaras typ...

Maddiie
2007-04-26 - 00:42:01

Ser ut som en rosa dröm med inslag av lite fluff :)
Jättefint !

Yonna
2007-04-26 - 07:59:36

Underbara rosa färg! Man blir lycklig inuti av rosa, iallafall jag ;-)
Jag ÄLSKAR alla dina illustrationer, och de lite andy warhol-inspirerade är extra tuffa! Jag tycker verkligen att du ska använda dig av dem! Du har ju talang! :-D
Stoooor vårkram!

Emmelie
2007-04-26 - 08:39:07

Jag gillar alla dina illustrationer och och kaffe bilder så det är jätte svårt att bestämma något! Men jag måste säga att jag verkligen älskar bilderna på paret. De som handlar, och tittar på tv...osv. :D

Kram

Minna
2007-04-26 - 08:54:59

tack så mycket :D
Coolt kollage med latten och skon
Kramar kramar på dig anna

Sweetheart
2007-04-26 - 09:06:26

Åh, jag tycker att både dina foton och teckningar är så otroligt fina, men det lutar nog åt illustrationerna ändå, du är grym och har sån talang! Alla dessa tjejer med lång lockigt hår är så härliga :D Och glatt färgranna :) Stooor vårkram till dig söt!

Hp
2007-04-26 - 11:00:07

Jag tycker att dom här bilderna var jättehärliga! Älskar grisen och det rosa silkespappret ser verkligen sött ut! Måste bara fråga vad det står på den? Jag ser inte riktigt. Born to vad? :p

Malin
2007-04-26 - 14:43:23

Jag gillar allt jag med men bilderna är speciella, gillar att latten oftast är emd överallt ;) hihi.. sån där gris köpte jag till min sambo, fast det står pokerpengar på den ;) hihi! Är du ute i värmen idag hoppas jag? Sitter och ruttnar på jobbet jag.. ska snart ut i luften på lunchen :D kraaaam!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: