GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hård och tuff och ta på nitar och läder

2007-04-10 | 07:59:51 | Foto/Fotografering

146310-1253

Så där, frukosten avklarad och dagens dofter bestämda - Mexx Parfym och Nivea Soft Body Lotion.
Ska försöka hinna med svart lack på naglarna och kanske att jag ska vara så hård och tuff och ta på nitar och läder runt handleden..hummm tåls att tänkas på .

Men nu måste jag ringa hudkliniken..sen duscha, sen springa till skolan och komma 15 minuter försent.
Kommentera 18 st

Kommentarer
Åsa
2007-04-10 - 08:18:50

Ha en bra dag! Tack för en fortsatt suverän blogg! kram kram

Lovely Li
2007-04-10 - 08:19:40

Vad det har hänt mycket när jag varit borta... Ska du till Köpenhamn, vad roligt! Det är den häftigaste storstaden jag varit i!!! Vi kan väl höras sen gumman!? Puss.

Emilia
2007-04-10 - 08:45:33

Älskar Nivea Soft :)

kim
2007-04-10 - 08:53:29

åhh det skulel inet sitta fel med frukost nu :P hhe

Sofia
2007-04-10 - 09:08:04

Wow vilken härlig shoppinghelg du har haft!! Jag är gött avis ska du veta!!
Själv har jag mest snorat hela helgen, och ätit för mycket godis, men det hör ju påsken till :)

Sweetheart
2007-04-10 - 09:11:15

Så god frukosten din ser ut, jag kastade i mig lite yoghurt för att hinna till skolan - men så kom jag inte försent heller ;) Hoppas du får en bra dag raring! Puss

Annika
2007-04-10 - 09:40:00

Hej Anna!

Du har en grym blogg verkligen, underbar läsning!
Tänkte på det med dina hudproblem som du berättar. Jag själv hade väldiga hudproblem för ett tag sen, och gick ständigt och provade på nya saker. När jag sedan väl besökte en läkare, nämnde han att väldigt många hudproblem uppkommer på grund av den nervositet och tankar man ger dem. Jag var nästintill besatt av min hy under den tiden, täckmedel, nya krämer, uttorkande, mjukgörande.... Men sedan så la jag bara ner allting, idag använder jag inte en enda kräm. (Utom foundation och rouge ibland) och min hy känns och ser i alla fall bättre ut än nånsin. Jag vill bara ge ett tips!
Kram till dig!

Nina
2007-04-10 - 09:46:58

Goda mackor :) hoppas din dag blir strålanade.
Kram

Karin
2007-04-10 - 10:05:04

exakt ett spdant nagellack äger jag osckå:)

Sandra
2007-04-10 - 10:08:12

Hoppas det går bra med ombokningen...det där med frukost låter trevligt...jag är lite morgonseg :-P

Malin
2007-04-10 - 10:24:13

Hehe möjligt det är bättre ;) har du för väder idag då? Usch tråkigt här!!! SNö och 0gradigt!

anna wintour VECKOMAGASINET
2007-04-10 - 10:25:54

denna gång sä har du härliga mackor men jag har inte aptit på morgonen. Det är jättejobbigt att vänta på den varje morgon för man fungerar så dåligt när man är fastande också.

Jo när jag ser din sida ser jag en helhet som är en fröjd för ögat. Speciellt ditt eget kort på dig själv som sagt så är du karismatisk det är något i ditt kroppsspråk som gör dig så säker. Du har starka färger och det klär dig.
min text vill jag redigera till en annan typsnitt bara det inte blir svårt att läsa.

Ska du till köpenhamn? Fin stad med trevligt folk du kommer att få det bra.

Åsa
2007-04-10 - 11:07:18

Du får gärna packa ner mig i den snygga gröna väskan :)
Sitter på jobbet och dreglar av synen av den fräscha smoothiesen....
Kram kram

bänita
2007-04-10 - 12:31:49

Aw :-) Tack, hoppas du går in och tittar på min blogg när du är lite nere då tjejen! :-)

Sofia Style
2007-04-10 - 13:28:21

jag gillar niveas soft, billig å bra. Hoppas du har en härlig dag tjejen! Kram

Anna
2007-04-10 - 15:35:35

Åsa: Varsågod gumman! Tack själv för underbar kommentar! Kram!

Anna
2007-04-10 - 15:36:14

Lovely Li: Haha ja jag lever ett hektiskt inehållsrikt busy karriärs och reseliv..haha.
Det är bara att höras av vettu - jag finns här på andra sidan statoil!
pöss!

Anna
2007-04-10 - 15:43:20

Annika: Tack så hemskt mycket för en underbar kommentar! Smicker och många meningar är alltid trevligt ;)
angående mina hudproblem.. Jag har haft problem sedan början av tonåren och då var det väl mer vanliga finnar egentligen som med åren utvecklats till nåt annat. Jag har gått på penicillinkurer i halvårslånga perioder, testat allt apotek o recept ahr att erbjuda, gått hos homeopat och lagt ut massa pengar på de flesta krämer marknaden har att erbjuda. Jag har försökt äta "rent" dvs undvika färgämnen, sötningsmedel, andra livsmedel såsom tomater o sånt i omgångar för att se om det hjälper...men näe..Sminkar gör jag ju med concealer o foundations just för att täcka över problemen..annars skulle jag gå utan...kanske att det förvärrar..men det blir en ond cirkel alltihop....jag lider av detta och jag hoppas att jag en dag också kan få vakna en morgon och inte vara rädd och ledsen för att möta min spegelbild eller springa till toan utan att min sambo ser mig så jag får skämmas...dock vet ajg att han älskar mig trots bölder..men ändå.

Tack än en gång. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: