GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

försöka få färg med 4 lager foundation och 3527 påstrykningar täckkräm i nyllet

2007-04-13 | 21:52:53 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1268


Känner mig så splittrad idag. Mycket beror på den underbart överjävliga mensen och alla hormoner som dansar bugg i kropp och knopp..men också allmänt vemod när det bara kommer över mig att jag efter skolans slut inte har någon aning om vad jag ska göra...har inte fått något sommarjob än eller riktigt jobb heller. Någon a-kassa är jag inte längre berättigad  ( tack tack nya regeringen) så den tryggheten har jag inte heller medan jag söker fler jobb.

Bölder på hela höger kind som vätskar sig, spricker, ömmar och värker och mörklägger den glada solen som ändå lyckats glädja mig korta glimtar...Jag hade garanterat mått än värre med snö och slask...även omdet inte känns riktigt lockande att sitta i solen och försöka få färg med 4 lager foundation och 3527 påstrykningar täckkräm och concealer i nyllet för att ens våga visa mig bland folk.

Plufsighetskänsla i hela kroppen och tankar om att jag är världens fulaste och att jag inte kan attrahera en enda människa, inte ens min stackars pojkvän som säkerligen bara är ihop med mig av ren sympati ( ja jisses vad hjärnan tänker helt åt helvete ibland...eller?? *orolig och osäker* ). Ja jag gick så långt i mitt martyr- och tyckasyndommigsjälvskap idag att jag till och med blev avundsjuk på alla par av paddor som i ren kåthet täckte och klättrade över varandra i backen uppför skolan idag. Och jag blev nästan skadeglad åt den stackars paddan som blivit påkörd och låg där på rygg i sin blodpöl...

Jag är en hemsk människa på många sätt och vis...usch på mig.
Kommentera 9 st

Kommentarer
Jeanette
2007-04-13 - 22:06:44

De flesta människor är nog minst lika nojiga över sitt eget utseende och har nog med sina egna skavanker än att bry sig om ditt så kallade böldiga ansikte...

Anna
2007-04-13 - 22:11:09

jeanette: jo det är nog alldeles sant det.

kram på dig

Ofelia
2007-04-13 - 22:18:46

Men gumman... vet innte riktigt vad jag ska säga, men jag hoppas du mår bättre snart. Mina tankar är hos dig!

Kram.

Nina
2007-04-13 - 22:25:34

Du, jag vet hur du har det och en sak kan jag lova dig DU ÄR VACKER, FIN OCH HELT UNDERBAR. Stefan, älskar dig bara dig och ingen annan så de så.

VÄRLDENS STÖRSTA KRAM :)

Kim
2007-04-13 - 23:31:37

Men såklart att jag ville att du skulle komma hem! :)

Maria
2007-04-13 - 23:36:20

Det är jobbigt när tankarna går ditåt, been there!

Pyngve
2007-04-14 - 06:12:24

En kommentar till, Anna... Nattljusoljan ska lindra pms oxå så köp, köp, köööp! :) Min hud blev bättre i alla fall, kanske värt o testa? ;) Kram på dig, o inte må dåligt, du e grymm! :)

Fliickan
2007-04-14 - 21:50:45

Känner på samma sätt, det är så irriterande hur sånna tankar kan förstöra en hel dag...

Arnestine
2010-05-06 - 12:40:59

Cool site ... I like it :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: