GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En rosaklädd detoxmorgon med borttappad lust

2007-04-13 | 14:26:35 | Egocentrerat&Vardagligt


146310-1264



Ja efter påskhelgen överdoserande av godis och en del alkohol samt Köpenhamnspizza plus öl känns det som att jag behöver en mild ...eller stark..Detoxperiod. Min hy är åter helt horribel (Tacka vet jag photoshopretusch) ty det verkar som allt resedamm triggat igång böldnästena. Jag känner mig äcklig och plufsig till max och bara rent blä.

Men gårdagens storhandlande på Ica Maxi innebar vattenmeloner, juicer och Atkins decadence bars för min del. Så dagen började jag med en halv melon och sedan en underbar promenad med bästaste Karin.
Vilket WOWväder det är idag! Det har riktigt bränt i de svarta jeansen och en touch av sommar har fläktat i mitt ansikte.

Vädret är det enda som håller humöret någorlunda uppe idag.
Pms och äckelkänslor som sagt, bölder som får mig att känna mig som ett monster som inte borde få synas offentligt. Smågräl mellan mig och mamma och en väldig olust sprider sig i kroppen.
Har egentligen inte ens ork att skriva nåt kul eller engagerat eller bra i detta dagens första inlägg..som ni kanske redan märkt ja..

Ingen lust alls...
Kommentera 3 st

Kommentarer
Karin B
2007-04-13 - 17:08:26

Jag står fast vid att din hy var lyminöö idag, babe! Och det är den säkert alla andra dagar då jag inte ser dig "live" också. Tack igen för den mysiga promenaden idag =o)

Anna
2007-04-13 - 20:47:34

Karin B: Tack själv..och tack för dina fina ord...du är guld och i mitt hjärta.
kram!

Pyngve
2007-04-14 - 06:04:08

Hej vännen! Ett tips, köp en burk nattljusolja (kapslar) (finns för 149:-) och en burk zinktabletter. Ta nattljutabletterna tillsammans med zinktabl. och huden blir faktiskt bättre; ngt fräschare o smidigare. Ett tips i mörkret ( som också är mitt mörker) ;) Kramlam!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: