GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

EGEN FRI VILJA, FÖR ATT JAG SJÄLV VILL.

2007-04-18 | 12:53:10 | Foto/Fotografering

146310-1299


Är hemma över lunchen från skolan. Snälla pappa kom och hämtade mig och ska även skjutsa tillbaka mig.
Möttes i dörren av paket från både Veckorevyn och Cosmopolitan med parfymprover, rabattcheck, ny väska och make up borstar! Hade helt glömt bort att jag skulle få detta så vilken trevlig vardagslyxig överraskning!

Ännu ett intressant pass med bokföring idag och vi har fått presentera våra företagsidéer och om vi ska ha två eller ett företag. Jag ska ha två - ett konstnärligt och ett kommersiellt. Det är viktigt att skilja på de båda och allra mest viktigt att definiera för sig själv var i skillnadenrna ligger. Och jag formulerade mig tydligen på ett väldigt bra sätt när jag markerade min skillnad; Att i min konstnärliga verksamhet ingår allt det jag gör AV EGEN FRI VILJA, FÖR ATT JAG SJÄLV VILL.

I Eftermiddag ska vi diskutera utställning. Anneli hade mig sig tryckta affischer och vernissagekort i morses...ÅÅh! Det är MIN affisch - jag som formgett den, mitt foto och så står mitt namn med! Känns så härligt!


Ojoj..nu är det visst bråttom igen...måste sörpla i mig latten!
Kommentera 10 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-04-18 - 13:09:33

Roligt med tidningar och små överraskningar när man skyndar sig hem på lunchen! Låter spännande med dina företag, och så roligt med upptryckt affisch med ditt namn på och så, måste kännas proffsigt! :D Kramar

Juliana
2007-04-18 - 13:14:41

Så roligt med paket man glömt :) JAg fick också från Cosmopolitan. Vad kul med affischen! Kram

nattis
2007-04-18 - 13:15:03

ja, helt klart att du är en förebild och inte bara för mig, utan för många andra också kan jag tänka mig. Se bara på dig; din viktnedgång är otrolig, du hade ett mål och uppfyllde det!Nu är du ju hur fin som helst! Du äter som man ska göra helt LAGOM bra och tränar. Du har en person vid din sida som älskar dig. För mig, är hela du en stor success!

KRAMAR!

Helena
2007-04-18 - 13:18:10

Läste din blogg och blev ledsen och förbannad av att det finns sådana elaka människor. Tänkte att din hjärtklappning kanske kunde vara ett uttryck för ångest eller att du blev ledsen och grubblar över detta. Bra att du ventilerar detta så att du får ur dig det, egentligen är det mest synd om tjejen som skrev kommentaren. Hon måste ju må skitdåligt!

Johanna
2007-04-18 - 13:36:55

Jag fick opckså parfym från cosmopolitan idag... Men det var Sarah Jessica Parkers lovely som trillade ner i brevlådan här!

Jenny.V
2007-04-18 - 14:00:24

HEJ!
JAG UTMANAR DIG OCH ALLA ANDRA TILL MIN KÄNSIDUTMANING!!!!

Felicia
2007-04-18 - 14:11:04

Kul med oväntade överraskningar!

Yonna
2007-04-18 - 14:29:36

Vad mycket fint du fått! Din smoothie ser riktigt rosa och god ut ;-)
Stor vårkram

Anna
2007-04-18 - 18:50:49

kul med överaskningar, sånt behöva i vårat samhälle. en gnutta lycka och hopp, mitt i allt slit och lidande :D

Ulle
2007-04-18 - 20:23:06

Hmm, jag har typ snart fått mina nummer från cosmo och inget paket i brevlådan än så länge :(


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: