GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

De lyxiga små glädjeämnena

2007-04-13 | 23:43:36 | Foto/Fotografering

146310-1269


Ok, inte världens bästa dag, nej en ganska så så sämst dag...men om jag blickar tillbaka nu så här på kvällskvisten med en halvtimme kvar av fredagen den 13 så fanns det ju en del lyxiga små inslag ändå..och det är dom man får värna om och ta till vara på...inte de dåliga tankarna och känslorna.

* Mycket god vattenmelon till frukost
* Förmiddagspromenaden i härligt varmt solsken med GuldKarin - min carriesamanthacharlottemirandastanford.
* Härligt mentormöte med Christina
* Mina nya smycken
* Iskall välsmakande smoothie till lunch
* Ny Milk&Honeydoftande bodylotion som jag fick av Mammi
* Värmande mysig kaffemedvarmmjölkochkanel
* Den roliga åsynen av alla paddor kånkandes på andra paddor
* Läcker couscouswok - som jag längtat
* Några koppar rött te med blåbärssmak
* Vädret, vämen, våren!
Kommentera 4 st

Kommentarer
Maria
2007-04-14 - 00:05:28

de där svarta skorna skulle inte vara helt fel, bara lite för porriga kanske hahah

Linda
2007-04-14 - 00:06:27

Hjärtat. Även fast dagen kanske inte varit den bästa så gör du det jäkligt bra som försöker se till glädjeämnena.

Och du, förstår om brevandet blev ett oöverstigligt projekt, know you're busy. Men, hey, du kan ju kika in på min blogg lite ;) (beroende på hur den utvecklar sig vill säga..hehe) Bestämt mig för att skriva av mig lite på så vis.

Massa kramar

Julia
2007-04-14 - 08:19:53

Paddor kånkandes på andra paddor?! Vart får du allt ifrån? Keep up the good work iaf, kram!

Lovisa
2007-04-14 - 09:50:04

Åh vattenmoln. Hoppas du hade en bra fredag tillslut ändå :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: