GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Arty tvåsamhet och Resa med lattelyx

2007-04-26 | 09:05:33 | Foto/Fotografering

146310-1352


Nu har jag nog bestämt mig, dessa fyra olika "grupper" av bilder är vad jag vill ha med på utställningen, i mån av plats...två fotogrupper och två illustrativa grupper.

Har sovit så otroligt dåligt inatt. Somnade nog inte förrän vid fyra, hade rethosta och mådde blä och Stefan hade pippi på att prata i sömnen och när jag väl lyckades somna vaknade jag dels av att grannens morgontidning kom igenom vårat brevinkast och dels flera gånger på grund utav att Stefan klappade på mig och sa "hum hum".
Så jag klev upp vid klockan sju igen och har suttit sedan dess och pillat med bilder i datorn.

Lustigt det där när man ligger vaken och det knns så otroligt långt bort och overkligt att man kommer somna någon gång...Vad är det som gö att man till slut somnar ändå, fast man känner sig helt införstådd med det faktum att " Näe jag kommer inte somna?"...rätt var det är har man ju somnat ..

Ojoj, I really need a latte!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-04-26 - 09:08:34

Jobbigt att sova dåligt, men trevligt att få en helt gratis morgontidning ;) Om du kan ställa ut alla 4 blir det ju kanon! Min favvo är den första, äääälskar alla de bilderna :) Men som sagt, alla är grymma :) kramis

Lovely Li
2007-04-26 - 09:09:00

Men gud, du har ju nästan inte sovit alls... vila middag sen! Kram!

Nina
2007-04-26 - 10:13:16

Utmatning :( jag vet under flera år sov jag enbart 1-3-4 timmar per natt insomnia.
Det är fruktansvärt. Hoppas du får en bättre natt inatt.
Och jag älskar alla bilderna måste jag säga I´m in love :)
Ha en bra dag Anna.
Stora kramar till dig.

Lotta
2007-04-26 - 10:43:46

Ser fint ut det där tycker jag.. bra gruppindelning =)

Fröken T
2007-04-26 - 10:58:24

Jag vet. Jag lyckas alltid somna strax innan det är dags att vakna :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: