GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vit jul, vit fest...med röda detaljer.

2006-12-18 | 09:12:13 | Vardag

Nu är jag hemma från min promenad..som var jättekall!
Gick ut från lägenheten och möttes av kyla och nästan snödoft. Det var vitt på taken, frost på bilarna och det kom rök ur munnen på alla, hund som katt som rökare och icke-rökare.
Kanske att det blir en vit jul i Tidaholm ändå?
Men jag såg genast mitt inköp av 3 par strumpbyxor igår som onödigt, jag frös ju en massa i jeans hur ska det då inte kännas i tunt nylon?
Vad ska jag nu ha på julfesten - the non alcoholic, ikväll?
Hade ju planerat svart klänning, röda strumpbyxor, svarta stövlar, vita pärlor och min nya fina röda kuvertväska...
Hmm..Stefan får skjutsa och hämta...
För det är jag värd.

Ojoj, vet inte om det är min mage eller kaffebryggaren som puttrar mest.

Och jag är definitivt nte gjord för det här med morgonpromenad innan frukost, mådde illa av hunger efter tio minuter ute och trodde jag skulle svimma.
Måste väl vara bättre och äta först förbränna sen?
Kommentera 1 st

Kommentarer
Jimmymargrethe
2008-12-23 - 09:17:00

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: