GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Stort rekord för mig, antagligen minimalt i övriga bloggvärlden

2006-12-28 | 01:10:13 |

..men idag har jag haft 63 unika besökare och 161 sidvisningar....brukar ligga kring 14/37 typ.
Så tack alla ni som besökt mig och för alla ni som kommenterat idag - jag blir så glad.
Hoppas att det fortsätter så här...tycker ju att det är så kul.

Nu sitter jag med en kopp citron/ingefära-te, nyduschad och varmt flammig över kroppen, insmord i Natusan Almond Oil och har pyjamasbyxa på.
Känner mig lite granna krypig i kroppen av vilja att göra NÅT...skriva nåt, rita nåt, designa nåt...göra nåt...nåt stort.

Vill ha jobb...något inom bild, form och text.
*sucka*

Så Hej någon därute som söker nån som kan fota, illustrera, skriva, korrigera, layout, baka en kaka då och då och som är trevlig...Här är jag!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna
2006-12-28 - 18:39:07

ja, det hoppas jag med, tack vilken gullig kommentar!

Ida
2006-12-28 - 18:41:17

Det är alltid skoj när man får en uppåtkurva :) Hoppas det fortsätter så!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: