GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

scarlettwannabee som var trendy före cameron diaz

2006-12-10 | 01:15:24 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

scarlett

Jag gillar Scarlett Johansson...
Och det här är min scarlettwannabeeoutfit, inspirerad av de underbara catwalkbilder man kunde se på Scarlett i våras när hon bar slimmade stuprörsjeans, vitt linne och en snygg håruppsättning.
...hmm, kanske borde bli blond igen dock...

Folk känner fortfarande inte igen mig i mörkt hår, trots att jag haft det sen första veckan i september - yes jag var före både cameron diaz ( I want that body), nicole richie( don't want that body) och charlotta flinkenberg ( want her job) med att gå från blondin till brunett!

Fast det var först förra veckan, efter att jag fyllt i färgen själv hemma, som folk på skolan utbrast
"Men Anna! Har du färgat håret??!!"

Då hade jag alltså gått runt som brunett i dryga tre månader och folk hade ändå sett mig som blondin.
Weird.

Fast på den här bilden ser jag mer rödhårig ut iofs..

well well.
Nu är det nattinatti. Nu ska alla malaco salta fiskar och cloetta skumsockerbitar få vila i magen.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna
2008-11-10 - 21:33:57

Snygging!

Bim HD
2008-11-10 - 22:46:37

Det ÄR det jag alltid säger - du ÄR en blondin!!! basta!!! ;)

Kramis gumman...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: