GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Projekt Omorganisering Garderob Påbörjat

2006-12-15 | 07:56:30 | Vardag

Ok, efter förra veckan insikt om att min klädkammare är ett totalt kaos och att jag inte ser träden för träsket så ska jag idag *gulp* försöka göra iordning...
ok den där insikten kom inte så plötsligt just förra veckan, men det var först då jag vågade uttala det högt, att jag kanske skulle behöva  r ö j a och s t ä d a...
Ska jag ha linnen och enkla toppar liggandes i  den ena av mina vita "ikeahängförvaringsgrejer" samt korgar med strumpor och så jeans i den andra? Nyare och helt nya plagg ska få hänga fint på gaögar...
Eller ska jeansen också få hänga precis som de gör nu?
Men det är så jäkla trångt och tight om utrymma ju att galgarna sticker ut åt alla håll och rörighetskänslan bara blir värre...hmmm..I need more space!

Och alla väskorna..ska de få hänga på ena väggen? Men de ramlar ju bara ner om man går emot...samt att väggen är så mjuk att spikar och sådant efter ett tag bara böjer sig nedåt för att snart trilla ur.

Och jösses förresten, jag som trodde jag röjde ur gammalt smink och tomma förpackningar i somras, men jag har lyckats rensa ut  en hel kasse till med saker.
Torkat av kladd o damm och annat på mina förpackningar har jag också gjort.

Nepp, nu ett stort glas kaffemedvarmmjölkochkanel, then back into the closet.

...få se om jag kommer ut....
Kommentera 3 st

Kommentarer
Åsa
2006-12-15 - 08:31:35

Världens tråkigaste på jobbet nu och efter att ha ruinerat mig på nåtshopping så hittade jag till din blogg :)
Skriv mycket och bra och förgyll min vardag!
Kram!!!

Anna
2006-12-15 - 08:34:44

Åsa: Haha, ja nätshopping är direkt dödligt för konto/kontokort/ekonomin...men men det finns ju så mycket fint där ute on the world wide web.
Ska göra mitt bästa för att förgylla din vardag.
kram på dig.

Remyadine
2009-07-28 - 09:40:05

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: