GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

paket på posten

2006-12-02 | 13:16:29 | shopping, provrummet & cravings

paket på posten
Kom på att jag tidigare i veckan fick sms-avi om paket på posten från h&m. Så i brist på glamour på den där julmarknaden utanför fönstren i riktigt ruggigt väder var detta en glad "överraskning".
Innehållet i paketet är vad ovan bilder visar och jag är nöjd med varorna. Inte ofta jag blir det med kjolar. Antingen är de alldeles för korta för mina kortkorta ben, eller så är de för långa för mina kortkorta ben eller så är de konstiga i midjan - att de åker upp och sätter sig under brösten när man sitter ner och får en att känna sig som att man är inuti i en Björnes magasin Björne-dräkt.
Men dessa var bra helt enkelt. Tur att jag tog en röd och en svart. Manchester med stora fickor som kändes kul.

Vi var även på systemet Stefan och jag. Köpte lite blandade ölsorter. Var egentligen sugen på rödvin, men tror jag får utslag av rödvin...utslagen och utslag he he.
Sen blev jag sugen på Tequila Rose ( en ganska så ny sak jag blivit sugen på) men en sådan flaska var dyr.
Köpte dock ett paket tranbärsjuice så jag kan blanda nån cosmo eller två.
Känns jobbigt att dricka  något så urindrivande som öl (om vi nu ska dricka alls) under mens. Svullnadskänslan förhöjs med 500% (enligt egen undersökning).
Fast kanske borde få i mig nåt mer än en banan i magen om det ska inmundigas alkohol.
Dumma magkatarr.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Chronicletexas
2008-01-09 - 18:17:37

Very interesting & professional site.

Abdullahisilja
2009-01-23 - 08:29:55

Nice site keep it up


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: