GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Övermätt svullafton

2006-12-15 | 22:44:51 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Övermätt svullafton
Glögg med russin, 3 koppar te, falafel i bröd med stark sås, nåt chips, nån ostbåge, en jäkla massa cloetta skumsockerbitar, chokladbrickor, salta fiskar och sura nappar.
Och en djävulsk klåda mellan fingrarna som orsakar sprickor som gör att jag inte kan böja fingrarna normalt...så jag vet inte hur många stavfel jag gjorde i denna text och hur många ggr jag rättade dom.

Och här med har jag ju också bevisat att jag sitter hemma och rapar en fredagskväll...so very carrie? NO! so very glamour? NO
...men trivsamt...förutom klådan då.

*burp*
Kommentera 1 st

Kommentarer
Augustcelebrity
2009-10-27 - 09:08:28

Really great site man!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: