GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

överkokad iskall glögg goes with H&M

2006-12-16 | 14:54:06 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

outfit


Satte på starkvinsglögg i en liten kastrull på spisen, gick in till datorn för att börja överföra bilder från kameran...kameran och överföringen krånglade, datorn hängde sig och internetsidor kraschade och felrapporter ville skickas...GLÖGGEN! Jag glömde glöggen!
Sprang ut till köket där kastrullen spottade ur sig den mörkröda vätskan på hela spisen, lite på golvet och en del på diskbänken.
Men lite sötsliskig dryck  fanns kvar, som jag hällde upp i en alldeles för stor tekopp, la i de sista russinen jag hade och tog mig ett päron.
Nån minut senare är glöggen iskall...
Nåväl, det är russinen jag vill åt.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Modebladet
2006-12-16 - 15:28:09

Va gärna med i tävlingen som finns på min blogg =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: