GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Olika sorters GI

2006-12-22 | 20:32:01 | Vardag

..och det är jag som fått beställningen. Mamma blev så förtjust i illustrationsalmanackan jag gjorde att hon nu ikväll frågade om jag inte kunde göra en till som hon kunde ge bort samt kanske göra några till hon kanske kunde försöka sälja på jobbet efter helgerna....vore ju väldigt roligt om det kunde gå. För idag shoppade jag enbart för de pengar jag sålde smycken för i december på hennes jobb plus några andra beställningar och behövde således inte röra mitt kontokort en enda gång idag - tjoohoo!

Urk..är så mätt i magen efter den matiga pizzabuffén med det skyhöga Glykemiska Indexetet...inte för att jag räknar GI annars heller..och i jul kommer det enda GI jag räknar endast vara mycket eller litet Godis Intag (mycket räknar jag med) och Glittriga Inslag i form av glitter i granen, blingbling i accessoarer och fina paket och glansiga gloss.
Glögg I glaset kommer jag också att räkna med.


Fasiken nu är färgen slut i skrivaren.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Morganiqra
2010-04-15 - 12:34:34

Wonderful site. Please continue this great public service.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: