GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Julklappar och påminnelse om livet..och ett som inte finns mer.

2006-12-24 | 22:58:24 | Lyx

Nyss hemkommen ifrån mina föräldrar.
Det var julemys till 100 procent med föräldrar, bror + flickvän och så jag och min pojkvän. En stor gosig hund och 4 hundarga katter.  En jättestor gran och massa godis, tårta, nötter, julefötter och mat och dryck.

Mitt i i julefirandet och otaliga julklappar och förväntan och ivrighet (mest jag) i "vad får jag vad får jag ge mig mer mer mer", så kom det ett telefonsamtal med tråkiga nyheter. Det gör ont i hjärtat och det känns väldigt overkligt...
Vi blev allihopa påminda om att vi ska värdesätta det fina som finns i alla fall. Vara glada. För varandra och livet.

*************************************
Snart ska jag och Stefan ha våran egna privata julklappsutdelning med mys och kramar som tillbehör.

Men jag ska försöka lista alla fina saker jag hittills fått:
Av Stefans föräldrar fick vi gemensamt:

* Seinfeld säsong 7
* Vita förvaringslådor ifrån Lagerhaus
* en kokbok

Personligt fick jag:
* Ipod Nano 4Gb, rosa
* En flaska Tequila rose
* En trisslott  vann 25 kronor
* En penna med mitt namn på
* En hård väska med Elvistryck på

Av mina föräldrar fick vi gemensamt:

* En toalettborste i plåtförvaringsburk (hatar de äckliga i plast
* Krokar att sätta upp på väggen
* Filippa K-muggar
* Två stycken bordslampor till hallen eller vardagsrummet
* En liten kokbok
* Bestick
* Fyra stycken Rödsvarta soppskålar

Personligt fick jag av mina föräldrar:

* Lila v-ringad stickad tröja, H&M
* Svart bastopp, H&M
* Presentkit med Cliniqueprodukter - ögonskugga, mask, läppstift med mera
* Masterpiece Mascara
* Hårsnoddar
* Skissblock
* Svarta teckningspennor
* Röda strumpbyxor, Lindex
* Röd trosa, Lindex
* Presentask med Mexxparfym, shower gel och body lotion
* Schampoo, balsam och spraybalsam i samma serie från hårsalong
* Presentkort på massage
* Bok om massage och dess nyttigheter
* Innetofflor
* Fransk Manikyrset
* Foundation, Collistar

Av Marie:

* Presentkort på Lindex

Av Jonas:

* Två stycken halogenlampor på stativ, till min fotoutrustning.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hdotcom
2009-04-21 - 08:27:21

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: