GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jeansväskaarmband

2006-12-14 | 16:08:46 | shopping, provrummet & cravings

jeansväskaarmband

ja som ren jäkla kontrast men ändå också som svar på tal till föregående inlägg där jag ojade mig över pengar och julklappar och att jag shoppat för mycket under hösten (sommaren, våren...livet?) så kom ju det idag saker på posten. Som jag beställt. Till mig själv. Jajamänsan.
Ett par jeans, H&M för 198 kronor, ett brett, vit armband, H&M, typ 20 kronor och så min röda kuvertväska - fyndet från ebay efter att jag suktade efter en snarlik på topshop. MEn denna kostade cirka 60 kronor medan topshopväskan kostar över tvåhundra.

....hmm, till mitt försvar så kom det faktiskt en julklapp till Stefan på posten också, från mig till honom. Som jag köpt, själv...till honom.
Alltså, 3 grejer till mig, 1 sak till Stefan.
Well, I have said it before och jag säger det igen " It's the season to be greedy falalalalalala la la la la".
Kommentera 3 st

Kommentarer
Felicia
2006-12-14 - 17:03:17

Åh, kuvertväskan var jättesöt! :)

Anna
2006-12-14 - 17:28:55

Felicia:
Ja jag blev så glad när jag hittade den här billiga varainten av den jag förälskade mig i på topshops hemsida:)
Och nu är jag kär i den här..den är så mjuk!

Albert
2009-04-20 - 10:54:38

Great site! Lots of useful information!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: