GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

imponerad

2006-12-01 | 19:28:58 | Vardag

läser andrad bloggar för fullt här nu och wow vad en del är duktiga!
Tråkigt bara att en del verkar få skit för det.
Läste på Engla´s showroom...verkar vara en skitduktig, smart snäll tjej, med god smak som tyvärr blivit sårad, påhoppad och så vidare.

synd.
Särskilt om det är andra tjejer som gör så.

För det största hotet mot feminism tror jag i mångt och mycket är tjejer själva.
Tjejer kan vara så elaka mot andra tjejer och det är tragiskt.

Nu är jag mätt i magen, men ska ändå dricka te och äta godis.
Och spela World of Warcraft med Stefan.
Hmm, undrar om det blir Skyseer - min tauren druid eller min nyaste gubbe/gubinna - alven Lathala, Hunter.

Sen är det ju Hipphipp på tv ikväll också =)
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: