GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I see trees....red roses too...for me and you...

2006-12-31 | 15:12:15 | Vardag

Mmm , det luktar nystädat i hela lägenheten. Stefan har dammsugit och jag har skurat badkar, golvbrunnen (det och toalettborsten är det äckligaste jag vet.,..eftger ananas), handfat, toaletten och alla golv. Använde ett skurmedel som luktar friskt och sött av blommor och somarträdgård. Mmmm!

Fast nu känner jag att händerna knastrar så bäst att ta på lite Hellosan handkräm och toppa med lite body lotion...Hellosan är jättebra som handkräm men jag har lite svårt för den starka barr/mint/trädoften..så lite Ziaja Olivlotion ovanpå så blir det jättebra.

Och så ska jag ta mig ett stort glas med kall cider, med is och sugrör i och lyssna på någon tokbra låt i Ipoden.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: