GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Glassplitter

2006-12-21 | 08:30:33 | Vardag

Om en och en halv timme ska jag jobba i affären. För sista gången i år antar jag. Tror jag ska jobba hela dagen dessutom.
Vilket gör att jag inatt satt uppe länge och denna morgon gick upp tidigt *gäsp* för att skriva ut alla "julklappar" som ska skrivas ut som jag får passa på att spiralbinda på jobbet.

Har även hunnit med att diska ett smutsdiskberg och göra sönder ett glas..tur att jag såg det i sista sekund, annars hade jag kört ner handen rakt i det vassa trasiga i diskhon.

Hade också som projekt att göra ett kollage av vilka "beauty products" I can't live without (va fan är jag så skadad nu mer att jag måste vara svengelsk?...men jag hittade inga bra bilder på nätet på t ex Kanebos Silk 38 mascara eller Reporia tjärtvål.

Snart kommer bästaste Karin hit och dricker morgonkaffe med mig vid min gran. Måste duscha innan dess o skriva ut en massa....och väljda dagens outfit!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Karin
2006-12-21 - 11:57:49

msyigt med kaffe vid granen! blev det nån snygg outfit då?:)

Anna
2006-12-21 - 13:00:50

ja det var mysigt...det blev en påklädning..men särskilt snygg outfit vet jag inte...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: