GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En besökare, alltså finns jag!

2006-12-04 | 07:09:07 | Musik/Böcker

146310-15


Woohooo! Jag har fått min första kommentar på ett inlägg! Jag har vekligen haft en besökare på min blogg.
Vill tacka dig hannah på http:svartkajal.blogg.se för den glädjande sak du gjort =)

annars har jag sovit under natten. Drömt att jag och mamma hälsade på Fredrik Reinfeldt som jag skällde ut, där inne satt också Carola och försökte stjäla mina smyckeidéer. Sen var det helt plötsligt ett sjukhus jag var på där vi alla förvandlades till pirater och kastade kastknivar på varandra och agerade pirater...mycket konstig dröm.

Hmm, ska jag nu käka frukost eller ta en promenad först?
Måste ju bestämma dagens outfit också att ha i affären jag ska ska jobba i om 2 h och 55 min...måste vara fin när jag leker butiksinnehavare.

Men först ska jag lyssna på denna underbara version av "Somewhere over the rainbow" jag äntligen hittat på youtube. com. Blev helt frälst i den första gången jag hörde den i ett avsnitt av Cityakuten, när Dr MArk Greene avlider av sin hjärntumör....och jag lipar och hulkar var gång jag ser det avsnittet, och var tredje gång jag lyssnar på låten.
http://www.youtube.com/watch?v=2A2Jt4WOxN8
Kommentera 1 st

Kommentarer
Patti
2006-12-04 - 07:22:10

Vem är det som inte faller en tår under det avsnittet? Dem är nog inte mänskliga då. Låten är gudomligt bra.

Kommentar på att man blir glad på sin första kommentar för många läser bara bloggar och orkar inte kommentera.

Ha en bra dag.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: