GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Av ångest undviker jag Victoria's secretshowen och inmundigar choklad och får mer ångest...

2006-12-27 | 23:07:49 |

hmm..tänkte ju kolla på den där showen på tv3 med Victoria's secret underkläder...men så insåg jag att mina lår skulle ta illa upp utav detta och att det inte skulle vara värt ångesten av allt frosseri i jul för att jag inte ser ut som de där modellerna....
Fast å andra sidan så åt jag en hel del ahlgrens bilar och några chokladpraliner....Hmm, varför är jag så motsägelsefull??

Kunde jag inte låtit bli ytterliga frosseri och tittat på showen istället?
För nu ska jag bryta plasten på den nya H&Mkatalogen och få ångest över dom modellerna istället och banna mig för de senaste chokladbitarna samt svära över allt fint jag inte kommer kunna beställa för att jag inte har några pengar plus att jag redan har utnyttjat hela köputrymmet på mitt H&Mkonto...

Hmm, pengaångest och viktnoja på samma gång...det kräver sin kaffemedvarmmjölkoch kanel det..
Kommentera 2 st

Kommentarer
Ida
2006-12-27 - 23:14:34

Tänkte också kolla på den, men kom hem sent från en middag så missade början, och sen blev jag fast här :)
Mc-bootsen är underbara, ett riktigt fynd! Och "house of.." var okej, 2:an var bättre enligt mig... :)

MalmöLisa
2006-12-27 - 23:15:26

hahaha klockrent


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: