GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Äntligen är den här!

2022-11-04 | 17:28:01 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Äntligen!
Idag, den 4/11 , nästan på dagen ett år sedan jag fick kontraktet så släpps "Fanny&Alejandro #enperfektjul". Och det i alla format. Den finns som ljud- och Ebok på alla tjänster som erbjuder det och den går att beställa som vanlig, tryckt bok på nätbokhandlarna.
Och jag måste säga att det känns nästintilll overkligt att hålla boken i handen.
Nästan 400 sidor med mina ord och med ett omslag.
 
Det här är min "bokbebis". 
Det första bokmanus jag skrivit och den första bok jag fick kontrakt på. 
Men eftersom kontraktet skrevs på i november var tiden alltför knapp för att få ut den till jul förra året. och så fick jag ju förfrågan om jag ville släppa en bok i somras. Så min andra bok blev min första och min första bok blev min andra.
Och nu är den här!
Och det är fantastiskt och nervöst och pirrigt och lyckligt!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Maria
2022-11-04 - 21:05:39

Du ska vara så otroligt stolt! Du är galet inspirerande! / Maria

Svar: Tack snälla du!! Kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Tanja
2022-11-10 - 09:02:21

Åh vad roligt! Har varit himla kul att följa dig på din resa från långt innan du designade linnen/kläder till att du nu är publiserad författare! En himla massa grattis och bra jobbat! :D

Svar: Tack snälla du för peppande ord <3 Så roligt att du följt mig så länge <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linn
2022-12-14 - 23:15:06

Grattis till boken! Håller på och lyssnar på den nu.

Svar: Tack snälla! hoppas du tyckte om den <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: