GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Du kom med en snöstorm och försvann i solsken

2020-09-21 | 21:21:52 | Egocentrerat&Vardagligt

 
♥ 99-10-02 - 20-09-21♥
 
I början av sommaren skrev jag ett inlägg om Katten Min första katt. Hon som funnits över halva mitt liv. Idag fick hon somna in. Det var dags. Vi skaffade henne året innan jag tog studenten och hon har ju alltid bott kvar hemma hos mamma och pappa. Men jag räknar henne ändå som min.
Denna speciella, säregna, knäppa, underbara katt.
Jag fick säga hejdå en stund idag. Jag satt hos henne. Pratade om några minnen. Borrade ner näsan i hennes päls på pannan, i nacken och i sidan på magen. Hon luktade grädde. 
Vi fick hem dig en fredag då det var snöstorm och vi förlorade dig en solig måndag. 
Älskade Katten.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: