GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

backup..cheer up..

2013-03-15 | 16:42:47 | Egocentrerat&Vardagligt

 
God eftermiddag blogosfären! Hoppas ni har det bra!
Min fredag har bestått dels av att rigga en provosorisk fotostudio hemma hos svägerskan då vi har en bokad tema/modell-för-en-dagplåtning imorgon. Ska bli kul!
Och dels har den bestått av frustration.
Min Verbatim, externa håddisk med backuper på prints, foton och sådant har helt plötsligt bara pajjat..eller nåt konstigt är det. Mappar har tömt sig och inget innehåll finns kvar.
Fansjäklaskit säger jag bara.
Har som tur är det mesta ändå sparat på annat håll men på den disken fanns inställningar för hur motiv har tryckts i tryckutrustningen, mått osv. Suck..Bara känner tröttheten hopa sig över mig..vilket jag inte behövde denna vecka som skulle bestå mest av vila.
Oh Well.
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa nya Elle som damp ner i brevlådan, DV Mode som jag unnade mig igår och njuta av en blomma mamma kom förbi med.
Alltid nåt positivt i alla fall.
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Emma
2013-03-16 - 09:56:56

Din mamma verkar vara så himla gullig! :)
Hoppas de löser sig med den externa hårddisken!
Trevlig helg :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: