GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ännu en carrie bradshaw klänningsvision

2012-06-14 | 10:23:35 | shopping, provrummet & cravings

Igår efter en svettig promenad med mamma uppe på berget slank vi in på Lindex några minuter innan stängning. Rean hade börjat som man somclubmedlem första dagen fick 10% extra på samt även på övriga sortimentet.

Bland nyheterna hängde den här gula fina klänningen som mamma tyckte att jag var tvungen att köpa.
Och det gjorde jag. Och den är verkligen sååå skön!
Så nu ser jag framför mig hur jag ska sitta med håret i knut och en isglass i munnen ala Carrie Bradshaw ( i ett avsnitt och så får hon köldknäpp i pannan sen..) iklädd denna sommarklänning heta sommarkvällar knapprandes på Macbooken...om det bara kunde bli nån värme nån jävla gång!


Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia
2012-06-14 - 11:33:13

åh snygg!

A
2012-06-14 - 15:00:43

Åh jag kan se det framför mig precis. Älskar när hon sitter där med fönstret öppet och det är supervarmt. Vill också sitta så, helst i New York (där jag aldrig ens varit). :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: