GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today I'm wearing this - and this fall..

2008-08-05 | 15:29:22 | Avanna konst/design/foto

Ja igår drogs en blinblingvinnare, idag sätts en ny tävling igång.
Återigen har DU chansen att vinna ett Todaylinne i storlek  XL.
Anledningen att det lottas ut och inte säljs ( för er som fått nej på beställningsmail) är att det är en liten skuggfläck i nederkant på linnet som säkerligen går bort i tvätt men jag kan inte sälja det med fläck och vill intee sälja det tvättat.

Idag är det rena rama höstruskvädret ute och jag sitter här och huttrar och tänker på halsdukar, manchesterkjolar, långkoftor, te, skorpor och virkade mössor...bikinin känns som ett minne blott..

Så för att tävla: Vilka 5 saker/plagg/accessoarer tänker du shoppa/klä dig i inför hösten?
Lämna en kommentar med din lista men jag uppskattar verkligen när ni gör kollage och visar med ord och bild , glöm bara inte att ge mig länken till erat inlägg.
Vill du maila kollage så gör det till [email protected]
Och så uppskattas ju fjäsk i form av att linnet i sig är ett av era höstmåsten..hihi.
Tävlingen avslutas: Söndag 10/8 kl 22.00
Tävlingen avslutad!
Vinnare presenteras under måndag 11/8



(ni får gärna låna bilden på linnet, bara ni länkar bildkälla)
Kommentera 74 st

Kommentarer
Emmelie
2008-08-05 - 15:44:51

Saker jag skulle vilja/behöver ha inför hösten, den listan kan göras lång! Men topp 5 blir; Stövlar, någon form av ridstövlaraktigt. Har tyvärr inte hittat några som känns 100. Strumpbyxor i vinrött. Inhandlat och klart! Jacka...vet inte vad jag är ute efter riktigt...varm och go iaf. Mysiga koftor att värma sig med. Svarta, grå, vinröda... Och självklart lite nya topp. Tex, today linnet. Vore kanon snyggt fjäsk fjäsk* ;)



Malin
2008-08-05 - 16:07:47

1.En stor mysig sjal, så himla mysig att gräva ner ansiktet i ju.

2. Bruna mockasiner med fransar och pärlor, i mocka(eller är det kanske därför det heter mockasiner?)

3.Stickade mössor, såna där stora som hänger en massa.

4. Tjocka, långa stora stickade koftor, behöver jag säga mer?

5.En svart fedora-hatt. Jättefina ju, och bra att kombinera till en rockig outfit. :)

Amanda
2008-08-05 - 16:08:33

Jag har ingen aning om vad jag ska bära för speciella plagg inför hösten, så tyvärr kan jag inte delta i tävligen x)



Du får ha lite enklare regler nästa gång, så människor som jag har chansen att vinna! Haha ^^



Ha en bra dag!

amanda
2008-08-05 - 16:25:30

Okeej härligt att vara ledig !:)

Okeej åhh va mysigt ! Jag myser förtillfället själv med min lilla hundvalp :D



Kram

Emma
2008-08-05 - 16:36:18

Åh, jag är jättemed!!



http://stockholmsflicka.blogg.se/2008/august/hostmode.html



Om inte länken funkar så kolla min blogg, jag vill så gärna vara med!

Amanda
2008-08-05 - 16:40:28

Sv:Visst kommer jag bära kläder (Lr man vet aldrig xD) men problemet är att jag har kris på pengar, så jag har inte kunnat köpa ngt inför hösten. Det blir liksom omöjligt för mig att svara då :)



Men du tänker väl ha fler liknande tävlingar? ^^

Moa
2008-08-05 - 16:45:37

roligt med en tävling till! :)

1. en mysig stickad halsduk är ett måste.

2. En stickad basker som sitter väldigt löst.

3. Varma gosiga stövlar.

4. today i'm wearing this linnet med den stor kofta skulle bli perfekt.

5. benvärmare. köpte ett par vita, gröna och vin röda igår.



här är fem av mina absoluta måsten men det finns ju många fler. en av dina andra fina tröjor skulle inte heller sitta fel.

SCAR
2008-08-05 - 16:47:38

Jag tycker det är så svårt att säga precis hur jag kommer klä mig i höst, för jag ångrar mig ofta!

Men det där linnet är så galet snyggt, så ja skall försöka. Hihi.

Min svarta skinnjacka börjar bli lite snyggt välanvänd nu, så den kommer jag helt klart fortsätta klä mig i inpå hösten, och så länge vädret tillåter.

En snygg grungemössa, som varje höst.

Mina DrMartens har knappt använts alls sedan jag fick dem. Jag hoppas att de kan få komma till användning i höst. De råkr ju vara jäkligt trendiga nu också.

Mörkröda strumpbyxor. Vinrödafärger har blivit så jag på senare tid.

Alla dessa alltime-everyday-armband. Det vill säga de gamla vanliga armband jag använder varje dag, i stort sett.

Och som en sjätte - detta linne. Vinner jag det inte tänker jag lätt köpa ett, för jag vill och ska, helt ärligt, gå omkring i detta i höst!

Kram kram!

Sanna
2008-08-05 - 17:07:28

1. Overknee strumpor (fixat)

2. En varm och mysig tröja

3. En härlig fin halsduk som passar till alla färger

4. En mössa som passar ihop med halsduken

5. En farfarstopp i en härlig vinröd färg!



Det här linnet skulle jag gärna ha på mig =)

Sanna
2008-08-05 - 17:07:45

1. Overknee strumpor (fixat)

2. En varm och mysig tröja

3. En härlig fin halsduk som passar till alla färger

4. En mössa som passar ihop med halsduken

5. En farfarstopp i en härlig vinröd färg!



Det här linnet skulle jag gärna ha på mig =)

Amanda
2008-08-05 - 17:16:33

Jaha okej då xD Jag ger det ett försök!



Vita converse (Skall köpas) Jeans från hm, helst stuprörs jeans. Vill ha en brun handväska, men jag får nöja mig med min mellan stora svarta från Cubus, lr en vit MEGA från Hm (Den bruna färgen känns väldigt höstig). Båda väskorna var köpta innan sommaren, så dom hittas nog inte på hemsidorna. Sen blir det nog vanliga svarta/vita/grå koftor. Under alla dessa koftor snygga t-shirts, eller söta linnen. Just nu har jag en kappa, alltså jacka. Rätt lång, men jag ska köpa en ny jacka. Helst svart lr vit. Föredrar halv långa jackor. Hedliga vita lr svarta stickade vantar till!



Det mesta av min kläder köps från HM, så jag lär nog ta en koll på hemsidan.



Såg många skärp, skor, väskor, börsar i brunt från HM, som jag vill ha!



Det är vad jag vill och vad jag SKA ha på mig :)

Sanna
2008-08-05 - 17:22:37

snart får du ett mejl från mig :D

Lottis
2008-08-05 - 17:26:12

Som vanligt har jag ingen större koll på vad som är trendigt (mer än lite koll på fäger...) eller inte, och som vanligt ger jag blanka fasen i det och klär mig som jag känner för...

Till hösten vill jag gå klädd i klänning el tunika med vanliga el stickade leggings.

Vinrött verkar bli en hit i höst, så lite vinröda bastoppar och en snygg grå kofta skulle sitta bra.

Jag tänker fortsätta att använda mina svarta mockastövlar.

Några rutiga plagg kommer garanterat få plats i min garderob.

En grå duffel skulle oxå sitta bra :-)

Sådärja, då verkar det som att jag vet hur min höstgarderob ska se ut :-)

Kram på dig :-)

Johanna
2008-08-05 - 17:36:49

Tyvärr har jag ingen blogg att lägga upp en kollage i. Har dessutom ingen aning om hur man gör ett snyggt kollage. Det skulle se ut som något barnen på dagiset där jag jobbar hade gjort. Charmigt men oerhört svårt att se vad det faktiskt är ;)

Men, Här kommer min lista på "höstmåsten":

1. Koftor! jag älskar koftor. Mysigt och snyggt, har redan köpt 3 nya. I år ska jag även använda skärp i midjan till en del. Något jag inte vågat mig på innan.

2. Stövlar. svarta med klack. Jag brukar aldrig använda skor med klack. Men i år ska det ändras. I år ska jag våga! det är ju så snyggt, men känns inte riktigt som "jag". Det blir det ändring på!

3. Jeans. Mitt absoluta favoritplagg. Använder det året om. på de kallaste vinterdagarna och de varmaste sommardagarna. jag är en riktigt jeans tjej.

4. Brun handväska. Har nyligen köpt en, och jag älskar den! Tänker använda den året ut. minst.

5. Mysiga halsdukar och mössor, på det kallare dagarna. Så mysigt. Gärna i brunt eller rött.



Det linnet du tävlar ut är inget "höstmåste" för mig, Men det är så otroligt fint och skulle göra min garderbob lite finare. Det skulle vara roligt att äga ett utav dina fina linnen. :)



kram!

Alexandra
2008-08-05 - 18:08:52

JAg är med och tävlar:

http://cleopatravii.blogg.se/?tmp=05180832

Jenny
2008-08-05 - 18:09:52

Å detta måste jag bara vinna...



Min lista

1 Today i wearing this linne

2 Stor mysig halsduk

3 Skinn handskar

4 Blå jeans

5 Några mysiga stövlar eller boots



Kommer säkerligen bäras tillsamans med mysig kofta och skinnjackan. Kollage finns i min blogg.

viimsan
2008-08-05 - 18:18:44

Har länkat tävlingen nu och mailar in mitt bidrag :) får hoppas på att jag vinner

Paulina
2008-08-05 - 18:39:42

Coolig design tjejen.

du har inte lust att göra en till mig?

Paulina
2008-08-05 - 18:41:15

Coolig design tjejen.

du har inte lust att göra en till mig?

Ullstrumpan
2008-08-05 - 18:45:28

Anna,vad jag har missat MYCKET.Tyfon har krånglat såå länge och massor att göra med huset här..Har ni skaffat katter? Går det bra? Åh,det bästa som finns i djurväg ju..Jag har ju 3 stycken gosisar:)Massor av kramar!

Ullstrumpan
2008-08-05 - 18:46:01

Anna,vad jag har missat MYCKET.Tyfon har krånglat såå länge och massor att göra med huset här..Har ni skaffat katter? Går det bra? Åh,det bästa som finns i djurväg ju..Jag har ju 3 stycken gosisar:)Massor av kramar!

Mel
2008-08-05 - 18:55:37

Haha, se vad jag har skrapat ihop och hoppas det räknas då jag ju är så långt ifrån modebloggare man nog kan komma ;)



kramen på damen!

carro
2008-08-05 - 19:31:43

BLOPPIS I MIN BLOGG... igen! För en vecka sedan lade jag ut en massa plagg och alla blev sålda på direkten! Nu har ni chansen att fynda ett nytt plagg till superpris!

*



Gå in och kolla om något faller Dig i smaken!



*

Rosetty.blogg.se

Lisa
2008-08-05 - 19:37:52

Hej! ville bara höra om du kunde göra bloggdesign? isåfall är jag väldigt intreserad av att få hjälp. tack på för hand !

Therese
2008-08-05 - 19:40:55

1. spets

2. stooooora örhängen

3. snygg svart kappa

4. rutigt

5. jeansväst

amanda
2008-08-05 - 20:04:03

jag skulle klä mig i ditt vita today linne, som jag till denna outfit vill ha lite stort så det når ner över rumpan eller hur man ska uttrycka det :) över det skulle jag ha en stor svart mysig kofta. Nertill skulle jag ha en ett par svartaribbade strumpbyxor ( behöver inte vara ribbade, men strumpbyxor med lite tjockare material och till det skulle jag ha ett par svarta skoletter. Vid extra kalla kvällar skulle jag linda en stor stickad halsduk runt halsen. .



rolig tävling :)

tekla
2008-08-05 - 20:13:34

humm jag funderar faktiskt på att köpa detdär linnet :D den är så fin ;)

Matilda
2008-08-05 - 20:15:35

snyggt! :D

NAOMI
2008-08-05 - 20:39:09

1 - en stor mysig lång grå kofta

2 - en svart plommonstoop

3 - classic svarta drmartens kängor

4 - today.. linnet, ofcourse ;)

5 - svart spetsklänning



och såklart en massa mer, men om jag får välja 5 grejer som jag jätte gärna vill ha, så det här :)

- skit bra blgg föresten, sticker ut skönt från mängden ;)

Lena
2008-08-05 - 22:08:19

jag har gjort en kollage! ;)

5ting.html" rel="nofollow">http://www.lenaz.blogg.no/12179663235ting.html



jag vill vinna!:)

Azra
2008-08-05 - 22:25:24

hejhej!

klart att man är med i tävlingen! :D

Här komme länken med sakerna jag skulle matchat de till! ett mejl är också skickat :) 14503198.jpg" rel="nofollow">http://azramemic.blogg.se/images/2008/lool14503198.jpg

Tess
2008-08-05 - 22:49:13

Ja vad kul med tävling!

I höst bär jag gärna:

1.Min nya finfina klocka Casio retro.

2.Stickade västar i grått, beige eller svart.

3.Skinnjacka. gamle svarten.

4.Mysiga burriga sjalar i härliga höstfärger lila, vinrött, murriggrön, grått å lite blått.

5. Å sista ja något på baken bör jag ju ha det får bli mina också ganska nya acnejeans i en urtvättad svart färg.

Ja till detta skulle det ju passa alldelens utmärkt med det tjusiga linnet! blink, blink

Linda
2008-08-05 - 23:27:28

Jag är hemskt gärna med och tävlar om det underbara linnet



Här är länk till mitt inlägg med de 5 höstsakerna:



http://netsess.blogg.se/2008/august/tavlingsbidrag-today-im-wearing-thisand.html







En Mölnbobos Liv
2008-08-06 - 00:21:13

Jag har inget att göra kollage i men här är min lista



1. Linnet, blir så glad när även stora kläder lottas ut då jag är plus size.



2. En svart kjol med mönster



3. Randig tröja



4. Stor mysig kofta



5. Med tanke på vädret så behöver jag ett par läckra gummistövlar också.



[email protected]

Ellinor
2008-08-06 - 08:46:19

Nu måste jag komma på nått bra:)

Sofia
2008-08-06 - 10:41:51

Här är min fem-i-topp inför hösten.



1. Ditt linne som bas

2. En brun gubbkostym, helst komplett med väst

3. En brun skinnväska

4. Två halsband, ett från KappAhl med ett grönt hjärta, det andra från Indiska med vita pärlor/kulor

5. En lång stickad väst



Hoppas hoppas jag vinner, då ska jag glatt tala om för alla vart det snygga linnet kommer från :-)

Puss

Annie
2008-08-06 - 11:46:30

Halloj Anna! Mitt bidrag till tävlingen finns här: http://hazelhill.blogg.se/2008/august/avanna.html#comment Kram!

Sara
2008-08-06 - 11:54:12

Jag har gjort ett kollage på min blogg, tyvärr blev jag lite "carried away" så det blev lite mer än 5 plagg..men det är svårt att begränsa sig när man kan använda fantasin..

Ha det så bra

Sofia
2008-08-06 - 12:25:38

Jag är med igen! Haha :)



http://brunetternasmode.blogg.se/2008/august/mitt-bidrag-i-avannas-tavling.html#comment

Jenny
2008-08-06 - 12:45:53

1. stickade koftor

2. svart skinnjacka

3. långa halsband

4. skjortor

5. sjalar

sandra
2008-08-06 - 13:10:03

Vill självklart vara med och vinna det fina linnet!

1. min gröna sjal från estland

2. stickad mössa

3. strumpbyxor och leggings

4. färglada skor i alla modeller

5. tajta svarta och blå jeans

Yess
2008-08-06 - 13:19:21

Åh, det linnet har jag länge suktat efter! Nått av det snyggaste och jag blir avundsjuk på alla andra bloggerskor som införskaffat det. Så nu vill jag också ha det! Så kolla på mitt kollage på bloggen. Där ser du:

Ett underbart linne. Fin-fina pumps från BjörnBorg. Klar-rött skärp från Lindex och fräcka kostymbrallor från H&M:s herravdeling.

Anonym
2008-08-06 - 16:01:10

As ballt linne!

Sandra
2008-08-06 - 18:04:15

Ett. Skinnjacka! Blir mitt nästa inköp.

Två. Ett par snygga jeans!

Tre. Ett snyggt stilrent rockigt linne med attityd. ( ;) ;) )

Fyra. Ett par råballa dojjor.

Fem. Halsduk, väska & vantar till det.

Frida
2008-08-07 - 00:47:12

I'm in!

1. Sjalar i massa olika färger

2. Svart skinnjacka

3. Stövlar

4. Today I'm wearing this linnet :D

5. En snygg ganska stor väska, har dock inte hittat någon jag vill ha än.

Himeko
2008-08-07 - 22:08:17

Underbaraste tävlingen jag sett någonstans på ett bra tag. Chansen att leka med photoshop, plus bästa tänkbara vinsten.

Finns ju självklart en hel massa saker jag vill ha till hösten, men de jag absolut måste ha är kjolen och linnet. ^_^



http://himeko.bloggagratis.se/2008/08/07/872339-hostdrommar/

Zylvania
2008-08-08 - 22:16:53

Det linnet skulle platsa i min garderob!

Mina 5 höstmåsten är en varm & mysig jacka som håller mig varm när jag är utomhus, en stickad baskerliknande mössa som sitter rätt löst, färgade strumpbyxor som livar upp gråa och trista dagar, stövlar eller stövletter som håller fossingarna torra och varma och sist men inte minst en snygg sjal eller en lång stickad halsduk att mysa ner ansiktet i när kalla vindar blåser en i ansiktet.



Jag håller tummarna och hoppas att jag blir den som får bära upp det snygga linnet! :)

Take care!

denise
2008-08-09 - 12:04:30

Fem saker jag tänker bära i höst är: Bruna pumps, höga strumpor, en playsuit, chinos och självklart ett snyggt linne! (Till exempel "Today I'm wearing this-linnet)

Jag älskar dina linnen och skulle vara en enormt stolt bärare av ett sånt!

Azra
2008-08-09 - 14:00:44

HOPPAS DU HAR KOLLAT DIN MEJL EFTERSOM JAG HAR SKICKAT IN KOLLAGET DÄR ;D

Sofia
2008-08-09 - 14:16:10

1) ett today-Im-wearing-this linne, älskar längre linnen till tights menhar tyvärr inte hittat mycket alls i butik.

2) tights i olika mönster och färgkombinationer, till linnet

3)en skön och go kofta som håller mig varm i höstrusket..

4) en svart clean skinnjacka, grymt snyggt!

5) sjalar och halsdukar, i härliga höstfärger.

Les
2008-08-09 - 14:45:27

Kul tävling! Då Linnet är ett måste, utgör det själva basen. Till det ett par snygga svarta jeans. På fossingarna sitter ett par RÖDA lackskoletter, och värmer mig gör jag i en röd kappa (jag har drömt om en röd kappa sen jag var liten flicka, måste göra slag i saken i år...)Tja, den sista saken är en stor skön stickad halsduk som värmer mig när det blåser kallt. Till detta tänkte jag ha min stora stickade mössa som jag fyndade i fjol, och min stora, och så menar jag STORA quiltade väska som även fungerar som skötväska. Japp, har just fått barn, så ett XL linne skulle sitta som en SCMÄCK!



Kollaget syns på följande länk: http://lurans.blogg.se/2008/august/till-hosten.html

Sofia
2008-08-09 - 18:28:44

Suck! blir massa knas när jag mailar mitt tävlingsbidrag, men gå in på min blogg istället o kolla!!

sheima
2008-08-09 - 22:59:21

1. läderjacka

2. basplagg och snygga linnen (som ditt tex)

3. halsduk

4. basker

5. härligt mysiga vantar!

Emma
2008-08-10 - 00:18:48

Det här är vad jag tänker ha på mig



http://asof.blogg.se/2008/august/tavling.html



Tänker inte förklarahär, det måste verkligen ses :D



Kram ha det bra gumman

meis
2008-08-10 - 12:27:06

http://meisjalil.blogg.se/2008/august/utkast-i-brist.html#comment



där e mitt kollage men minus paraply raggsockor och sjalen.



1. Grå vind/regnjacka - vad är det som händer mest på hösten? jo det regnar och blåser! därför är det perfekt med en regn och vind jacka som e snygg! :) och har en ljus färg.

2. vit stickad kofta - stickade plagg håller värmen mest, därför är det skönt att ha en snygg stickad kofta under jackan, så håller man sig varm oxå.

3. långt linne - ett snyggt linne som man kan ha innan de blir alldeles för kallt, väldigt färgglatt vilket är ett stort plus eftersom 90% av befolkningen klär sig i grått svart och brunt i höst.

4. leggins - blåa leggins, dessa på bilden är tunna men det finns tjocka att köpa, passar till den färglada outfiten!

5. GUMMISTÖVLAR! i olika färger och med olika mönster alla är snygga! väldigt skönt att ha när de regnar och så får man plaska runt så mkt man vill, precis som när man va liten!



färg i höst så känns den inte lika deprimerande!

Sanna
2008-08-10 - 20:15:42

Jag kommer klä mig precis som jag vill i höst. har absolut inga måsten.

Men det där linnet är ett måste! jag älskar det, har alltid gjort.

Madde
2008-08-10 - 20:16:10

okej jag försöker mig på det haha

1. en snygg höstjacka skulle jag inköpa, eller måste inköpa heter det haha.

2. Pennkjol har jag köpt nu som snart kommer haha, det kommer vara superhett även till hösten enligt mig :)

3. Faktiskt ett linne eller t-shirt ur din kollektion, ska faktiskt göra en beställning inom kort igen tänkte jag haha :) dem passar faktiskt både till fest och vardag

4. en mysig tjock stickad tröja är snyggt och mysigt när kylan sätter fart

5. accosearer (stavning?!) i form av halsband, armband, diadem, halsduk mm.. snyggt och passande :)



kan tyvärr inte göra kollage nu då mitt ps inte funkar och jag är ingen hejare på paint HAHA

sara
2008-08-10 - 20:18:48

Har tyvär inga bilder & jag kan nt ta det helelr ;/.Men jag ska klä mig i ( höst )



1.En tjock längre stickad tjocktröja som man bara kan slänga på sig när man är lite frusen i ngn snygg färg =)

2.Strumbyxor är så snyggt till pumps & ett lite längre linne , ( today im wearing this ) & såklart en tjock stickad längre kofta som på 1:an =)

3.baslagg, t-shirts, LINNEN, & ngn långärmad =)

4.rutig skjorta, det funkar till det mesta =)

5 & slutligen, jeans mina favvojeans, lite mörkblåare stuprör från vila skulle passa PERFEKT till det där today imwearing this linnet,

Jag skullle mer än allt vilj avinn det där, Spelar inte ngn roll om det är 1 elelr hundra fläckar på , det ordnar jag med att tabort=). haha. Hoppas Hoppas & Hoppas, <3

Anonym
2008-08-10 - 20:23:11

okej jag vinner aldrig saker men jag har ändåså inget annat för mig :)



1. nå snygga jeans , gärna svarta .

2. massor av koftor , helst stickade !

3. nån mysig halsduk i svart , grå eller vit .

4. stickade vantar .

5. nån varm & fin höstjacka! :)

sara
2008-08-10 - 20:28:44

fem saker,



1.massor av stickade koftor & cardigans & västar.

2.Strumbyxor i ngn schysst färg, perfekt till pumps

3.TODAY I'M WEARING THIS LINNET !

4.Jeansbyxor, jag kör på stuprör

5rutigskjorta & stora smycken =) <3



LINNET ÄR VÄRLDENS SNYGGASTE FFS !

anne
2008-08-10 - 20:35:01

Avannalinne så klart

Grov halsduk

Brougeskor i svart

Litet längre skinnjacka

Nyckelpigebrosch

Josefine
2008-08-10 - 20:36:25

1. Mysig kofta

2. Diskret örhänge

3. skinnportfölt

4. Silver ring

5. Jenas

Elin L
2008-08-10 - 20:37:53

jag hade valt att klä mig i

1. Snygga Ankelboots svarta helst

2. En stor mysig kofta med tights eller färgade strumbyxor till

3. En stor, mysigt, gudomlig sjal.

4- En fin höst kappa i en mysig färg, tillsammans med en stickad basker,+ tumvantar och likadan halsduk

och tillslut nummer 5. klänning/tunika med strumbyxor till

stephie
2008-08-10 - 20:50:49

åhh, jag vill vinna! du vet hur mycket jag älskar det linnet!

jag skulle shoppa,

ett par marc jacobs skor- finns i min blogg, de är iallafall svarta med paljetter och en liten rosett där bak på!

En snygg kavaj!

En hatt, finns t.ex på topshop!

en massa sntora och snygga armband! Gärna silver!

och sist men inte minst ett par söta gummistövlar i något snyggt mönster!

Kramisar!!!

Clara
2008-08-10 - 21:00:18

1. Vita knästrumpor, även i andra färger

2. Snygga långa boots med låg klack

3. fina sjalar

4. långa tröjor/linnen, alltså är detta perfekt.

5. sköna & varma koftor



Linnet är suuuuupersnyggt, skulle passa perfekt till hösten!

Anna Phe
2008-08-10 - 21:07:04

Men ANNA! Hur kunde jag missa, jag läser ju din blogg varje dag, jag kollar så ögonen trillar ut mina ögonhålor, endå är det här fjärde eller femte tävlingen som höll på att gå mig förbi!



Jag skulle så hemskt gärna vilja vinna linnet av den enkla anledningen att jag trånat efter det så länge och som fattig flicka vore det rena glädjen att få vinna, som du säger, klart det är ett plagg jag skulle bära i höst :) Väldigt modernt och inne är det :)



Jag har inte PS, så kan inte göra kollage till min besvikelse, kanske i paint men det bli nog lite bökigt då jag aldrig gjort det förr.



Vad skulle jag ha på mig i höst!



När det börjar bli riktigt höstkyligt kommer jag ta på mig



- Min stickade mössa, lite halvt stor så den bli rockig.

- Strumbyxor

-Benvärmare

-Snygg lkoj

- En t-shirt med kofta över eller en grövre tröja.



Enstaka halsband och armband.



Får jag möjligheten att vinna, då byter ju ut sistnämna till att ha ditt linne med någon tunnare långärmad över, uppknäppt så mans e det fina trycket. Ska jag vara ärlig så har jag EN stor vi fin kofta jag köpte, aldrig använt! Men vill, har inget som passar att ha under bara, ditt linne skulle bli perfekt !!!



Så nu är det bara att hålla tummarna för ett glädjetjut ;)

Nina
2008-08-10 - 21:22:48

Ååååh, jag hoppas på att vinna! I höst ska jag köpa:

1. svart kofta

2. Boots med låg klack

3. Jeans med vida ben

4. Färgade strumpbyxor

5. Och SJÄLVKLART kläder från Avanna :-)

/Nina

ELIN
2008-08-10 - 21:28:06

Mina 5 höstmåsten i år är nog:

1, En skön varm svart kappa, lite piratinspirerad med sjömans dubbel knappar.

2, En snygg brun stor, rymlig väska som jag kan få plats med alla tunga & tråkiga läxböcker i.

3, En söt liten stickad basker inspirerad mössa med matchande halsduk och vantar.

4, En söt liten volandkjol med gulliga gorvstickade strumpbyxor.

5, Självklart det otroligt snygga linnet med trycket, today i´m wearing this!

Det är min absoluta höstoutfit! :D





hoppas jag vinner, för älskar linnet ;)

Emma B.
2008-08-10 - 21:30:52

1. Vita och svarta basicslinnen (som "Today"-linnet)

2. Tunna, svarta strumpbyxor.

3. Tjocka, färgade strumpbyxor.

4. Kortärmade skjortor.

5. Mockajacka



Detta är mina planerade höstköp! Wish me luck!



> Emma B.

Katarina
2008-08-10 - 21:46:24

1. Mysiga varma cardigan

2. Spets klänningar

3. Gulliga gummistövlar

4. Dina ursnygag kläder

5. Färgklickar tex massa strumbyxooor



JAG VILL VINNA JAG VILL VINNA jätte mycket tyyyp

Amanda
2008-08-10 - 21:46:38

Har mejlat ett kollage till dig, för jag vill gärna vara med:)



1.Avanna linne

2.mysig lång kofta

3.stor härlig basker i höstig färg

4.svarta strumpisar

5.ett par klassiska converse



Ha de gott och jag önskar dig all lycka till med dina egena fantastiska kreationer.

Anonym
2008-08-10 - 21:51:37

mina topp 5 inför hösten är en lång skjorta, en hatt/mössa, ett par höga stövlar, strumpbyxor/benvärmare & en mysig kofta!



så himla snyggt linne!



http://jjen.devote.se/blogs/491697/taevling.htm

Johanna
2008-08-10 - 21:58:15

I sista minut... här kommer mitt bidrag:

1. varma strumpbyxor

2. mysig kofta

3. Ett par snygga skor

4. shorts (eller en söt klänning)

5. min nya silverring



kollage finns på min blogg :)

Sally
2008-08-10 - 22:02:08

Otur att jag missade tävlingen :(.




Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: