GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Wok och affisch i rulle och Cosmopolitan

2007-03-13 | 19:57:52 | Foto/Fotografering

146310-1095Gee, I am tired!

Lång dag i skolan med roliga och intressanta lektioner, promenad uppför berget, nedförför berget, uppför berget och nedför berget. Applåder när jag läste upp mina texter och givande diskussion om feminsim - kvinnligt vs manligt inom konsten och i samhället.

Dessutom kom Annelie ( åhh jag gillar Annelie) med en rulle till mig innehållandes en hel del affischer hon och hennes man tryckt upp till mig av mina foton och illustrationer som tack för att jag hjälpte henne med en sak. Fan vad snällt och vad bra det blev!

Nu har vi slitit, eller mest Stefan, med våra gungstolsliknande fåtöljer i grönt och blått som jag inhandlade på IKEA igår...den blåa står på plats i sovrummet, men den gröna...den gröna vill inte. Klädseln känns för liten och skruvar går sönder i gängorna... gahhh!

Dock lagade jag en god middag till oss båda - fullkornstunnbrödsrullar med diverse innehåll.
Stefan fick strimlat kött och jag tog wokgrönsaker.
Övrigt i rullarna - lupinfrön, soltorkade tomater, sallad med majs, rödlök, gurka, tomat och paprika. Jalapeños och så en fräsch kebabsås från Ica

Nu ska jag dricka te, kaffemedvarmmjölkochkanel och bläddra lite i nya cosmo. ..och andas lite.
Kommentera 4 st

Kommentarer
emma
2007-03-13 - 20:04:36

gott ;)

emelle
2007-03-13 - 20:30:20

Ser alltid lika lovely ut Anna. Frågan är bar: hur orkar du? Jag är alltid så hungrig när jag skall käka, att jag inte ens skulle komma på tanken på att dra fram en kamera. Kanske borde ändra mig på den punkten?

Anna
2007-03-13 - 22:24:16

Emma: Mm det var gootigt =)

emelle: Hmm tänker inte ens på att det skulle vara jobbigt...jag gillar ju att fota så det är väl som att ta fram ketchupen till spegettin eller nåt, haha.
kramar!

Nora
2007-03-13 - 22:40:33

Inget av det där ser helt fel ut ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: