GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kaffemedvarmjuiceochkanel?

2007-03-06 | 08:02:37 | Foto/Fotografering

146310-1051
Strax dags att till skolan vandra...har sovit oroligt inatt med konstiga drömmar och vaknat uppstressad över saker och ting.

Har varit seg och disträ denna morgon - hällde bland annat juice i mjölken jag skulle värma till latten.
Näsan rinner och ögonen värker.

Men men.

Vill bara tacka Alla Er som skrev igår och kommenterade inlägget om min viktnedgång. Ni har sagt värmande och stöttande ord, jättefina kommentarer, men samtidigt är det ledsamt att vi är så många som mår som vi gör.
Heja oss Alla!


ojoj...bråttom bråttom...som vanligt...
Kommentera 10 st

Kommentarer
Alex
2007-03-06 - 08:19:05

Hej! Angående det förra inlägget; jag tror att vi alla haft liknande känslor i någon form eller till en viss grad. Fint att du delar med dig, dåligt självförtroende förstör så mycket och många kan nog bli hjälpta av att veta att de inte är ensamma. Ps. Jag röstade på din outfit... lycka till!

Elsa
2007-03-06 - 08:35:21

Haha juice i mjölk... När jag var liten fick jag inte dricka juice utan att dricka mjölk till för pappa tyckte det var för surt för barnmagar :D Alltså. Juice och mjölk är någon nostalgisk kombination. Fast det är inte så gott... :/
Kraaam!

Yonna
2007-03-06 - 10:28:30

Uschusch, det är aldrig kul att sova oroligt, det förstör liksom nästan hela dagen.
Kaffe med juice, ja det kanske är gott - vem vet ;-) Kanske godast utan ändå?

Jag måste bara skriva det; att du har ingen anledning att känna dig ful och tjock, för det är du ABSOLUT inte! Vad ledsen jag blir när jag läser att du skriver hur du mår sämre än någonsin... Du är verkligen jättevacker, och det är ingenting fel på din kropp! Det är nog inte många i dagens samhälle som mår sådär tipp topp med sig själva, har detdära SUPERBRA självförtroendet. Det är synd, idealen påverkar allt för mycket. Alla ska vara smala som trådar, trots att man mår helvete utav det, allt för att vara "snygg" enligt modellidealen liksom.
Jag tycker att det är beundransvärt gjort av dig att lägga ut bilder på dig själv trots att du känner som du gör. Säger det igen; du är vacker och bra som du är!
Ha det bäst, och du är bra som du är! Många, många kramar!

Madde : )
2007-03-06 - 11:19:01

Underbar parfym det där från Oriflame :)
Jag har en likadan.

Frida
2007-03-06 - 13:52:44

Sån händer ilbnad på morgonen :)

Sweetheart
2007-03-06 - 15:04:49

Oj, vilket gripande inlägg du postade igår, läste det först nu... Vad du var duktig som tog tag i det, och vilken skillnad det är på dig nu och då! Söt var du då också, men svårt att se det med en kropp man inte trivs med antar jag.
All credd till tig tjejen, för att du orkade och stod ut under den tiden. Förstår att känslorna fortfarande finns där, men försök att se dig som den söta lilla tjej du är idag! Du är ju min blogg-prinsessa! :) Stora och många kramar!

Emilia
2007-03-06 - 15:14:26

Du har allitd så härliga bilder :)

Starkt inlägg från i går med. DU är stark!

Karin
2007-03-06 - 15:18:10

åå tack för tipset:)
fast det där är inte "exakt" som jag skrivit i texten, har tagit lite här å där från en sida liksom.. det är en övning där vi på en sida ska skriva en inlening till en roman, och på en sida skriva slutet på samma roman,
intressant:)
muums, jag äter center mörk choklad nu, gilalr den helt plötsligt tokmycket:)
kram!

Anna
2007-03-06 - 16:57:06

Emilia: haha tack så mycket - det är roligt att hitta på bilder var dag till bloggen.
...tack också för att du tycker så..

Karin: Varsågod...vet själv att jag lätt fastnar i upprepning men borde använda mig av omskrovningar o synonymer för mer levande texter.

haha, det blir så ibland...men du gör rätt i att gilla center dark - den är mumma!

sockerdricka
2007-03-06 - 22:46:29

Jag vill också ha ett sånt ipod-fodral! *avis*


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: