GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ingen passar i ett par blå utsvängda byxor av tyget denim som Brett Anderson..."..

2007-03-22 | 22:24:50 | Foto/Fotografering

146310-1150
( Här sitter jag och dricker öl hemma
hos Martina och Kalle och deras väldigt väldigt snygga tapet i deras väldigt väldigt snygga lägenhet
)

Ojoj, kära läsare, Pyttisen är en tröttis just nu..Jag får visa mina shoppingbedrifter imorgon. Just nu orkar jag knappt röra mig här i soffan. Har så ont i axlar och rygg efter långa tågresor och bärande av väskor, kamera och tunga kassar ( otroligt vad glossiga magazine väger mycket!)
Jag längtar mest efter sängen, men jag gluttar och dreglar över mina Brettbilder....

Konserten var helt underbar!
Martina och jag...åh älskade Martina...ja vi kunde snabbt konstatera efter en halv låt på konserten att perfektare jeans än de Brett bar igår kväll på Debaser, det får man fan leta efter...och hur mycket man än letar kommer man aldrig någonsin finna ett par lika perfekta jeans som Bretts...eller snarare: " Ingen passar i ett par blå utsvängda byxor av tyget denim som Brett Anderson..."..vi var tvunga att hålla våra händer på våra hjärtan många gånger, Martina och jag, för att om möjligt lugna våra skenande hjärtan.

146310-1149

Brett spelade mest låtar från sin kommande soloplatta. Brett är för er som icke vet, tidigare Suedefrontfigur samt en del av bandet The Tears, som just nu ligger vilandes..The Tears alltså, Suede är helt borta *buhu*... I The Tears återfinnas dessutom Bernard Butler, som en gång var med och startade Suede med Brett, men som lämnade bandet 1994 efter andra albumet - Dog Man Star efter stor gräl med just Brett...men de hittade tydligen tillbaka till varandra...efter att Suede  splittrats helt alltså....som Brett och Bernard startade...Did you get that???

Bretts soloplatta
släpps först nästa vecka, men den gick att köpa igår vid konserten. Det fannas också t-shirts, men den enda snygga t-shirten, en svart med silvertryck, fanns endast i XXL och försäljaren försökte verkligen övertyga  mig om att jag ju kunde bära den som klänning med skärp i midjan, eller sy in den lite här och lite där och ytterligare lite till...men näe, jag lät bli.

De nya låtarna lät bra och flöt och funkade finfint ihop med en del gamla Suedegodingar såsom The Wild Ones, Trash, By the Sea och Everything will flow.
Konserten får betyget ????

Dessutom syntes en Mikael "glad i hågen grabben i graven bredvid" Nyqvist på Debaser, hihi. Kändisspaning minsann i Storstaden!
Kommentera 8 st

Kommentarer
leopardia
2007-03-22 - 23:47:08

att du inte är ensam om att känna dig grotesk. men du kan ju lägga armbandet på lådan så låter vi saker vara.

emelle
2007-03-23 - 00:12:08

Åh! Najjs att ha dig tillbaka igen. Du är ju lika starstruck som jag.. thihii

Carro
2007-03-23 - 00:19:01

Åh I like tapeten : ) riktigt snygg. Du verkar ju haft de toppen och ja glossiga magazine väger kilon när man är ute och reser men de är det absolut värt för vad om inte massa glossiga magazine gör resan sååå mycket trevligare och kortare.

Katie
2007-03-23 - 01:14:04

Vad snygg Brett var! ;D

Michaela
2007-03-23 - 07:35:46

Okej, vad skojj :)

Sweetheart
2007-03-23 - 11:47:37

Vilka fina bilder på dig, och vilken otroligt snygg tapet! :D

Anna
2007-03-25 - 09:46:15

Katie: MMm Brett was gorgeous!

Anna
2007-03-25 - 09:47:17

Sweetheart: Tackar - min kamera gjorde ett bra jobb =)
kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: