GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

"höhöhö skulle vi ge henne jobb?"

2007-03-02 | 15:26:02 | Illustration/Teckning/Konst/Design


146310-1034

Jag tycker att det är väldigt synd att blogg.se inte meddelar i alla fall några dagar innan, att de tänkt uppdatera och hålla servern nere och så där. För jag skickade iväg en del jobbförfrågningar kvällen innan allt började att krångla (igen) med länkar och hänvisningar till olika blogginlägg och nu är det ju frågan om de kunnat öpnna dessa länkar alls eller om de bara tänker " höhöhö skulle vi ge henne jobb? hon kan ju inte ens länka rätt..och kolla här, bloggen är helt sned!"

Jag är i alla fall hur jäkla mätt som helst magen efter en mastodont lunchbuffé på Glada Gränd till sammans med Stefan...åt mest av salladsbuffen - ärtor, majs, nån kycklingsallad i Rhode Islandsås, gurka, grovt bröd, morötter, sallad, tomater med rödlök, pasta penne..MMMuma! Men skinnjackan gick knappt att få igenom efteråt.
*Rap*
Kommentera 10 st

Kommentarer
Estelle
2007-03-02 - 16:22:58

Ball bild!

My
2007-03-02 - 16:31:53

SNÄLLA! Ge mig ett recept på vadsomhelst!

Elsa
2007-03-02 - 16:40:55

Men gud så irriterande! Med jobbansökningarna alltså. Jag är också lite halvsur på blogg.se för att de inte sa något innan! Min blogg är också annorlunda :(

Anonym
2007-03-02 - 16:41:20

Din blogg är centrerad hos mig? Vad jag vet så är det bara layouten på själva blogg-redigering sidan de har ändrat. Din blogg ska se ut som vanligt? Men ge det ett par dagar, de håller på och ändrar allt just nu. Ett tips är ju annars att mejla dom och be om hjälp, de är väldigt hjälpsamma :)

Anni
2007-03-02 - 16:41:35

Din blogg är centrerad hos mig? Vad jag vet så är det bara layouten på själva blogg-redigering sidan de har ändrat. Din blogg ska se ut som vanligt? Men ge det ett par dagar, de håller på och ändrar allt just nu. Ett tips är ju annars att mejla dom och be om hjälp, de är väldigt hjälpsamma :)

mia
2007-03-02 - 16:42:06

ja verkligen störande, men vilken härlig bild. man blir lite glad när man ser den.

Ellinor
2007-03-02 - 16:44:16

Älskar dina bilder :) hehe

Anna
2007-03-02 - 16:45:00

Estelle: thanks babe ;)

My: ehhehhhehh...menmen...hmmm, kesella scones kanske?
4dl grahamsmjöl
4dl dinkelmjöl
250g mager/lätt kesella
1 sk salt
4 tsk bakpulver
1,5 dl vatten eller mjölk

blanda alla ingredienser i en bunke till en smidig deg som lossar från bunken, dela i fyra delar och gör fyra runda platta brödbitar - 15-20 cm i diameter, skär ett kors i varje så att de blir enkla att dela efter gräddning.
Sätt in i ugn i 10-15 minuter på 250 grader.
Njut av dem varma o nybakade med ost o gurka o marmelader.

Anna
2007-03-02 - 21:04:37

anni: På mindator så är det vitt ut till vänster - sidmenyn ligger i utkant och bakgrunden syns endast till höger i bloggen.
Antar att det handlar om olika versioner av explorer och så där och innan uppdateringen slet jag med för att få bloggen att se snarlik ut i de olika versioner och internetläsare...men nu är det "ogjort"...och nu vet jag inte hur jag ska ändra det...

Hermancarmen
2008-08-26 - 12:02:45

Good web with cool info. Thanks.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: