GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Solidaritet

2012-05-01 | 18:58:32 | Egocentrerat&Vardagligt



Iklädd väldigt utsvängda jeans, oversizekavaj, platåskor och madonnatisha har jag nu FörstaMajtågat tillsammans med darling, mamma och en del andra Tidaholmare.

Grillmiddag har vi också hunnit med samt en smärre paniksituation när vi såg Charliegubben klätta högst upp i grannens stora träd och sen inte höll på att kunna komma ner.
Men det löste sig till slut och nu ska jag fortsätta njuta av denna lite-mitt-i-veckan-helgdag.

Solidaritet borde vara ett ledord för de flesta att leva efter i denna värld.
Likaså ödmjukhet och hänsyn.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Josefine
2012-05-02 - 15:11:03

Apropå utsvängda jeans (helt offtopic kanske egentligen men eftersom du nämnde det). Söker med ljus och lyckta efter såna som du har på bilden i inlägget ovan, supersnygga utsvängda jeans. Men hittar inte. Så undrar om du vet vart man hittar såna?

Verkar ju vara slimmade jeans som gäller sen antal säsonger tillbaka.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-02 - 15:34:55

Josefine: JAg har från Lindex och H&M, tycker H&M har fått in en hel del sådana jeans nu igen.

Josefine
2012-05-04 - 22:34:28

Okej konstigt för har kollat på båda men det har bara bootcut på hemsidan. =( Som jag kan hitta iaf. Men tack för svar. =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: