GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Väldigt vardagligt

2012-02-08 | 14:59:15 | Egocentrerat&Vardagligt



God eftermiddag blogosfären.
Hoppas ni har en bra dag!
Jag sitter mest med massa administrativt, bokföring, mail, samarbeten, lager osv idag.
Måste få ihop en modekrönika till lokaltidningen också men just nu står det helt stil i skallen vad jag ska skriva om.
Känner mig så oinsprerad nu när det enda jag klär mig i är tjocksockar och koftor.
Hyn är åt helvete dessutom, känner mig fnöskig, finnig och grå och så ofashion man kan bli just nu.
Pmsvecka dessutom och så har jag haft UVIkänningar sedan igår. Hoppas det inte bryter ut för brukar få rent helvetiska urinvägsinfektioner.
Men om jag hade fått en hundring för var gång jag kissade igår hade jag kunnat köpa mig et par väldigt dyra skor..eller en dyr väska...

Oh well.


Skall även färdigställa "träningskollektion" till Avanna. Linnen, ozlinnen och magtröjor med peppande ord och texter som så många av er önskar. Hoppas detta blir bra!

Nej nu ska jag laga spagetti och köttfärssås, yumyum!
Kommentera 14 st

Kommentarer
Jess
2012-02-08 - 16:06:11

Träningskollektionen ska bli spännande att se! Har haft mitt svarta today-linne nu det senaste och det är så jädrans skönt att träna i :)

Katrine
2012-02-08 - 17:19:48

Jag kommenterar inte så mycket som jag borde, men jag ville bara säga att du är väldigt fin idag.

Nathalie Nyrén
2012-02-08 - 17:42:43

Förlåt för sent svar, jag har haft en bloggpaus. Men nu är jag tillbaka igen :D

E L I N F E L I C I A S
2012-02-08 - 18:00:00

fin!!

Cat
2012-02-08 - 19:07:38

Jag med... Precis likadan. Vill helst inte visa mig på bild över huvud taget just nu. Om det hjälper så kan jag säga att du inte alls ser fnasig, torr och finnig ut. Jättefin!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-08 - 19:11:36

Cat: tack sweetie!

fördelen med webkameran i datorn...den visar inte dålig hy,, sen vänder jag den mest finn och fnöskefria sidan till ;)



kram!

Bim HD
2012-02-08 - 19:21:21

Kramis vännen....... bamsekramis - i mängd........

Träningsline... hm... jo, line - inte linne... ;) Jag drömde om ett tryck för någon natt sedan... Vilket sammanträffande :P Det kanske var rörigt - men kanske det var det som var det rätta med tanke på just det trycket??? ;) kryptisk? mmm, meningen - avslöjar inget här.... :P

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!!!!!!!!!!!!!

Bim

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-02-08 - 19:46:33

Väldigt vacker Anna för att vara vardaglig! Skulle jag jobbat hemifrån hade jag varit osminkad, rufsig och gå runt i slapp-kläder jämt. Kanske tur att jag är tvungen att gå till jobbet haha.

Sofie
2012-02-08 - 19:56:48

åh jag tänkte på en sak! på tal om det inlägget om cupckaes (erbjudanen på netto) så finns lite varor på Tre Får också! till exempel en i typ porslin som man kan ta av överdelen på och förvara vad man vill i :) tänkte bara tipsa dig!

ylva
2012-02-08 - 20:00:48

Hejhej!

Såg att man fick 15% rabatt om man bloggade om Avanna vilket jag har gjort för ett tag sen ( http://ylvahelena.blogg.se/2011/november/avannase.html ), hur får jag rabatten? :)

ÄLSKAR dina kläder, kan man ha tävlingar i samarbete med dig även om man inte är storbloggare?



Caroline
2012-02-08 - 22:13:52

Åh vad kul med en träningskollektion! :D



Ett litet förslag till vad du kanske kan skriva om i modekrönikan.. kanske om hur kläder faktiskt kan motivera oss till träning :) för det är onekligen mycket roligare att träna när man känner sig snygg!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-08 - 22:16:30

Caroline: Haha det skulle nog bli en väldigt kort krönika då för jag är en sån som mest tränar i det mest slitna jag har och aldrig riktigt fattat tjusningen med att lägga en massa pengar på träningsgarderober.

=)

Charlotte
2012-02-08 - 22:33:30

Ååhh vilket fint kort Anna du ser ut som en målad tavla!

carro
2012-02-09 - 09:16:27

Men va söt du var på bilden!



Ooo, träningsplagg låter toppen. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: