GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

just can't get enough cupcakes..

2012-02-06 | 21:57:37 | shopping, provrummet & cravings

Netto är verkligen en lustig matbutik tycker jag. Där kan man hitta tamejtusan vad sjutton som helst, ja nästan allt utom hmm mat.
Där har jag köpt canvasdukar, verktyg, sängbord, lyktor, akrylfärg, böcker, brickor med mera.

..och det får nog allt bli en tur dit i veckan nu...för på tal om mitt inlägg igår om cupcakegrejer...



Måste ha tekanna/koppsetet!
Glasburken med våningar var inte heller dum.


a cupcake meakes everything feel better
Avanna
Kommentera 3 st

Kommentarer
Bim HD
2012-02-06 - 23:49:35

Åh, jag vill också ha Netto... Älskar temuggen, ljuvlig... och håller med, glasförvaringen... ljuvlig... Där verkar det finnas det mesta... och så urläckert linne, igen...

HUR ska detta gå - du blir min död, hihihi... den önskelistan är hiskeligt lååååång just nu... fabb... fjädrar... detta............... jisses :)

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

Bim

.
2012-02-07 - 01:02:10

Fan. jag blir ju hungrig :P

..:Sarah:..
2012-02-07 - 01:02:42

Fan. jag blir ju hungrig :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: