GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cupcakelove

2012-02-05 | 18:58:35 | shopping, provrummet & cravings

Jag är inte mycket för cupcakes - att äta. Tycker oftast att myffins är väldigt torrt och tråkigt.
Men som motiv på grejer och pryttlar och saker och inredning är jag galen i det.

Så ni kan ju gissa hur salig jag var i torsdags när vi var på Hem&Hobby och överallt cupcakes!





Och visst gör det sig så härligt på bild med cupcakes...mmm


Fotograf Caroline Dahlén för AVANNA
Cupcakelinnet och fler cupcakeplagg och tygkassar hittar ni på AVANNA
Kommentera 9 st

Kommentarer
Bim HD
2012-02-05 - 19:28:33

DEN butiken vore farlig att gå in i, ja... tur man inte har skåp att stoppa något i :) Älskar de där cupcakesburkarna - som ser UT som cupcake, men inte är det :P tihi... och lite till..... det mesta? ;)

Tänkte dock på dig när jag såg detta:

http://djurmaxi.se/feliway-feromon-doftavgivare-p-4009.html?cPath=2_21

Hiskeligt pris - men... ibland gör man vad som helst för sina älsklingar... kanske går att googla på liknande och få ett bättre pris??? Vem vet.... Lider med er...

Må så grankott... Kramis Skruttisen!!!

Bim

MariaP
2012-02-05 - 19:30:08

Vart har ni köpt alla smycken med cupceksen på? Tacksam för svar!

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-02-05 - 19:38:35

Haha jag gillar inte heller att äta den vackra bak-konsten - men precis som du säger, grymma som motiv & i inredning. Jag har salt i en sån där cupcake skål i köket.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-05 - 19:43:57

MariaP:det är inte jag som styrt upp plåtningen men jag tror smyckena kommer från Beccadesign!

dissy
2012-02-05 - 20:11:47

Åh de där grytlapparna skulle jag väldigt gärna vilja lägga vantarna på! Underbara och billiga ju! Dock har jag nog inget hem & hobby här.. typiskt..

Malin
2012-02-05 - 20:28:00

Så snyggt allting!

Men cupcakes och muffins är ju inte ALLS samma sak. Cupcakes är inte alls lika torrt i konsistensen. De är tyngre kakor. I alla fall de jag gör. Jag gillar cupcakes massor men inte vanliga muffins. Förutom de jag själv bakar, som inte är torra. Haha!

Hanna
2012-02-05 - 23:35:52

Cupcakes piffar verkligen upp! Jag har två såna små porslins cupcakes (från den sista bilden) i två olika färger och även kakburkarna som då var i trepack; I Love cake, biscuits och candy! :)

Malin
2012-02-06 - 07:44:18

Gomorron!

Fina kakburkar. Känns som det vore tid för en ny fin sån nu då jag ser alla dessa!

Kika gärna in till mej o se vad jag tyckte om Mellon.

Ha det gott!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

mikael
2012-02-06 - 08:30:49

Du behöver en härlig fyllning i dina cupcakes. Då ska du se att du kommer gilla det :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: