GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vinn Bloggtischa

2009-12-17 | 13:35:26 | Avanna konst/design/foto

Det är ju snart jul och vad passar väl bättre då än en liten tävling igen där du kan vinna något?
I potten den här gången ligger en t-shirt från min sommarkollektion 09 --> Spana gärna in min bloggshop.
"I blog therefore I am". T-shirten är ekologisk och i strl xs-xl ( reserverar mig för slutsålda storlekar under tävlingsperioden)

För att tävla skriver du helt enkelt bara en kommentar om vilken som är din favoritblogg och varför.
Tävlingen avslutas på Söndag den 20 december klockan 20.00

Glöm inte skriva med mailadress!

Kommentera 57 st

Kommentarer
Emelie
2009-12-17 - 13:44:51

Hmm, bäst o bäst,

av filmerna tycker jag Harry Potter och den flammande bägaren,

av böckerna har jag ingen aning, alla är lika bra, men det händer mest i Harry Potter och Halvblodsprinsen, så den borde du läsa! ;D

Malin
2009-12-17 - 13:50:22

Inte för att fjäska in mig alls på något sätt (okej, kanske liiite ;) ) så måste jag säga att din blogg är min favoritblogg. Detta för att det är en av de första (om inte den första) bloggarna jag började följa, och jag fastnade direkt. Den är en utmärkt inspirationskälla, och det är kul att läsa texter av en männsika som inte är rädd för att uttrycka sina åsikter (utan att provocera i onödan) och som kan skriva om även sina dåliga dagar.



Kramar!

ebba
2009-12-17 - 13:58:13

Visst skulle jag kunna fjäska och säga din blogg men det känns fel. Sanningen är den att det inte går att välja EN favoritblogg - för det finns så ju många bra! Måste ändå just här och nu säga hannour.devote.se

älskar hennes bilder, hennes nästan alltid positiva syn på livet och (självklart!) hennes avundsvärda utseende och vackra hår som är som klippt (heh klippt, poäng där;) ur ett moderepotage. HANNOUR.DEVOTE.SE som sagt.

hoppas jag har lite tur denna gång!



mail: [email protected]

Emelie
2009-12-17 - 14:06:09

Ja det går ju läsa så, men då missar man ju ungefär massor av historien till varför han är som han är och varför han blir känd ;P

Malin - brandteknologen
2009-12-17 - 14:14:56

Jag tycker att Lady Dahmer har en blogg som väcker tankar. Jag håller inte alltid med om det hon skriver, men hon har en enastående förmåga att uttrycka sig och skapa diskussion.

ladydahmer.blogg.se

Ida
2009-12-17 - 14:16:42

Tackdu, jag kämpar på och försöker men just nu ser det mörkt ut. Men jag håller skenet upp! :)



Jag vill gärna vara med och tävla.En av mina favoritbloggar är faktiskt om en tjej som heter Linn som rest till USA för att gifta sig med mannen hon träffat där under sin tid som Au Pair i landet. Jag blir så glad varje gång jag klickar mig in och läser om deras lycka och framgång genom vigselplanering och visumansökningar. När man läser en blogg som hennes känner mig sig nästan lite delaktig i processen på sidan av, man får vara medo ch ta del av deras lycka på håll och det gör mig så glad i själen att se folk som går över hav och land för kärlekens skull! :) (www.americaandme.blogg.se)

Anonym
2009-12-17 - 14:17:33

http://www.tradera.com/Superfina-ankelboots-storlek-38-auktion_104155796



Måste ses!

Molly
2009-12-17 - 14:24:06

Gillar ju många bloggar men favoriten för mig är Käthes blogg på Amelia för att hon har en sådan fantastisk smak och kunskap om mode och skönhet. Snäll och rolig är hon också.

Renée
2009-12-17 - 14:33:26

Det är svårt att välja bara en men Tyras blogg var en av de första jag började läsa och den ligger mig fortfarande varmt om hjärtat :)

Man får läsa om allt möjligt och se massa vackra bilder. Dessutom verkar hon vara en helskön tjej IRL också!

Hayley
2009-12-17 - 14:43:07

Ja jag förstår att du har sorg i hjärtat.. Alltid hemskt när en kamera går sönder :/ Finns ingen på blocket eller så då? :S Där vi köpte min kamera.

Bim HD
2009-12-17 - 14:45:42

Aja... den var svår, hm...

Startar datorn, min egen blogg startas, eposten, din bloog ;) och Facebook... Så vilken tror du? tihi... Väntar med spänning på att sidorna laddas i olika flikar - har hon uppdaterat sedan jag stängde ner datorn, månne?

Annars? Sassy (Eurotrash)... Erika (Morgondimma)... - verkligen bra inspiration ;) Och så har vi ju schlagerdrottningen - Linda ;) Hiskeligt svårt som sagt var, hihihi...

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

hm, vet du om att man känner sig helknasig i hela ansiktet efter tandläkarbedövning? Ja, vet du nog :) Suck. där kl 12, går ur om en timme... nu snart 3... lika sne än, suck... dregelvarning? hahaha... men en hel tand igen - ingen plomb väck nu...

- Alexandra!
2009-12-17 - 14:51:03

Den bloggen jag varje dag känner att jag verkligen måste gå in på är http://annamariamikaela.blogg.se/. Hon skriver om filmer och spel och jag älskar det! Hon gör bra recensioner, säger sina åsikter, skriver även om sig själv och lite grann om sitt jobb på spelbutiken Game. Hon är supertrevlig!



sv: Åh nej, vad jobbigt! Jag hoppas du inte ramlar och slår dig när du är ute i detta väder! :O

Erika
2009-12-17 - 15:03:45

Jag tycker att bloggen therezz.se är en riktigt bra blogg! Gillar hennes inpiration och sen har hon så grym klädstil! Colorelle och alexandrastyle är också två favoritbloggar =)



Sv: Klart jag köper din plagg, dem är ju urläckra!

Tess
2009-12-17 - 15:54:57

Bortsett från din blogg läser jag en del olika, men jag måste säga att Mogis blogg är härlig :) Hon verkar vara en riktigt godhjärtad och härlig person, och hon sprider värme genom sin blogg. Jag blir glad av den helt enkelt.

Camilla
2009-12-17 - 15:58:48

En av mina favoritbloggar är helt klart Karin Olofsson. Hon har alltid något att skriva och för varje inlägg hon publicerar är det intressant. Hon lägger ner mycket tid och jag gillar hennes kombination av bilder och text. Lagom är bäst!



Blev tyvärr ingen fotografering för min del i dag. Hann inte, då det blev för mörkt fort. Håller på att förbereda inför hemresan till Skåne i morgon :) Äntligen ... trevlig Torsdag.

kimlarsson
2009-12-17 - 16:21:55

fin blogg du har :)

allt bra med dig ? :)

Sara [Tävling på bloggen!]
2009-12-17 - 16:35:39

Nu ska jag undvika fjäsk, så jag säger att KanDee's blogg är den bästa!

Samtidigt som jag älskar det hon gör så avundas jag henne ;-)

Teckningarna är verkligen helt fantastiska och jag skulle göra mycket för att kunna teckna som henne.



www.kandeedrawings.blogg.se

Kram

Mejl: [email protected]

Louise
2009-12-17 - 16:36:54

En av mina favorit bloggar är helt klart är helt klart din!!

Jag dyrkar den och jag följer den punkt till pricka! JAG BARA ÄLSKAR DIN BLOGG!!!



Nej, kanske inte såå illa. Hoho!!



Men en av mina favoritbloggar är Heyli.blogg.se. Hon skriver bland annat om inredning, smycketstillverkning och resor vilket intresserar mig till 100!



En blandning av en gnutta attityd och härlig personlighet har hon vunnit mitt blogghjärta! :D



Puss

Louise
2009-12-17 - 16:37:30

En av mina favorit bloggar är helt klart är helt klart din!!

Jag dyrkar den och jag följer den punkt till pricka! JAG BARA ÄLSKAR DIN BLOGG!!!



Nej, kanske inte såå illa. Hoho!!



Men en av mina favoritbloggar är Heyli.blogg.se. Hon skriver bland annat om inredning, smycketstillverkning och resor vilket intresserar mig till 100!



En blandning av en gnutta attityd och härlig personlighet har hon vunnit mitt blogghjärta! :D



Puss

janine
2009-12-17 - 16:51:36

jorå det gör jag:D

det hade jag med, :)

händer de nåt kul nu i jul? krampå dej!

Bloggen om Fröken Mandelström
2009-12-17 - 17:31:57

Hej hej! =)



Det blev en Sony, tyckte det verkade vara en bra nybörjarkamera och det tyckte även säljaren så hoppas på det. =) Nu ska här börjas fotas. Perfekt inför min resa.



Jag vill såklart också GÄRNA vara med och tävla. Det finns några bloggar jag läser dagligen och det är din, Karin Olofssons och mina vänners bloggar (dock dålig update från dem). =)

Jag läser de bloggarna för att de är inspirerande och för att de har ett varierande innehåll. Trevlig läsning och härliga bilder.



Kram

Matilda
2009-12-17 - 17:34:07

Jag gillar kenzas blogg eftersom hon har snygg stil, hon har ett spännande liv och coola bilder i sin blogg:)

Malin W
2009-12-17 - 18:04:06

Förutom din (jag väljer att bortse från din eftersom det är din tävling) svarar jag traningsgladje.se, därför att hon skriver en intressant blogg som peppar mig´och får mig att vilja pröva sånt jag annars inte skulle vågat. Hon skriver också ärligt om framgång och motgång (som du!)

Paula
2009-12-17 - 18:13:45

Jag har faktist ingen favorit blogg , men jag har många som jag gillar och följer. Jag följer cirka 30 bloggar. Men om man skulle välja någon så är det väl Gaybloggen. Han är så jävla skön människa!

Anonym
2009-12-17 - 18:14:04

Anna, jag älskar ditt vackra hår! Vad använder du för produkter o hur tar du hand om det? KRAM

LIENE
2009-12-17 - 18:28:22

Vad kul tävling:D

självklart är jag med! vill ha en i storlek m (gillar stora tishor)



Min favoritblogg är febbs.se

hon har fin klädstil, är alltid glad och bloggar ofta. Men det bästa är att jag alltid blir så bra humör när jag läser hennes blogg.

Hon är en sån som inte heller bryr sig om vad andra tycker om henne, hon är sig själv. Hon är skön! hehe

LIENE
2009-12-17 - 18:28:50

juste mailadress:P



[email protected]



(hoppas det går bra att jag skrev det här)

MADDE
2009-12-17 - 18:41:35

Sv: okej :) jag ska mest ta de lungt, får se vad jag hittar på :D

Cornelia
2009-12-17 - 18:45:31

Min favoritblogg är http://www.radarzine.com/blogg/elinkan/ helt enkelt eftersom hon har så himla cool stil! Blir jätteinspirerad :-D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-12-17 - 18:51:40

Anonym: Just hårvård är jag kass på..jag kammar mig inte ens..Men jag väljer nästan alltid salongsschampon förutom nu när jag testar Syossserien som går att köpa på Ica/Konsum.

Ibland tar jag i silikondroppar.

Jag bleker ju mitt hår- men endats utväxten och det sliter.



Men jättekul att du tycker jag har fint hår!

tror jag har bra kvalité naturligt. Tjock och växer hyfsat snabbt.

lollo
2009-12-17 - 18:53:53

Min faoritblogg är fashionstars.blogg.se. Jag tycker det är roligt att läsa om någon som gör något annorlunda. Att flytta till ett annat land är något som är roligt att läsa om. Hon som har bloggen är en helt vanligt tjej och det är bra.



Amanda
2009-12-17 - 19:09:03

Jag har två favoritbloggar.



En utav den är din, då jag tycker att du är så bra. (logiskt nog) Du verkar vara en helskön människa med vettiga värderingar som inte försvunnit iväg som storbloggarna har. Du är den du är, vanlig på ett bra sätt. Känns kanske dumt att säga men på ett sätt är det "bra" att du skriver om dina fuldagar och dåligdagar, för jag som ser upp till dig får det klart för mig att det är okej. Visst, Blondinbella skriver också att hon mår dåligt, men med hennes superstressiga liv så kommer det nästan automatisk.

Sen är det häftigt att du startat ett eget företag och gör något du tycker om, det är så många som har sina intressen gömda och inte gör något med dem.



Min andra favorit är UnderbaraClara, hon kör sitt race och skiter i andra. Typ. Hon får mig att vilja bli en bättre människa.

Erika
2009-12-17 - 19:21:19

Jag har följt din blogg innan jag började blogga själv och därför är din blogg min favorit. Jag har hängt med till devote och veckorevyn och tillbaka igen till blogg.se.

I´ll follow you until the end of blogging.

Som jag hoppas på är låååååååångt borta =)



Pöss!

Ilhana
2009-12-17 - 19:26:26

Jag är gärna med och tävlar... En av mina favoriter är Karin Olofssons blogg, jag känner igen mig mycket när jag var yngre så den är mysig att läsa...



Annars är ju din också en av mina favoriter ;)

Saadet
2009-12-17 - 19:37:12

Hej!

Cool blogg. Ska vi följa varandra på bloglovin?

micha
2009-12-17 - 20:01:09

Jag har 2 stycken favoritbloggar, Kenzas och Fokis. Men jag tror jag gillar Fokis bäst för hon skriver intressant och lägger upp mycket bilder. Hennes blogg är väldigt personlig. Jag tycker det bästa är att man får mycket bra tips på snygga saker man kan göra och hennes naglar är underbara! Jag har själv nu blivit inspirerad att göra såna coola naglar :)

Cissi
2009-12-17 - 20:02:01

Jag vill vara med och tävla!

Mina favoritbloggar är mina vänners, såklart. Det är mysigt att få läsa om vad vi gjort tillsammans och hur dom tolkat det!

Kram!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-12-17 - 20:21:08

lollo: gillar också Fashionstars =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-12-17 - 20:24:30

Malin W: två bra bloggval där ;)

kram

Emmah's Closet
2009-12-17 - 20:37:26

Min favoritblogg är nog Englas. Hon har en bra mix av allt + att hon är otroligt inspirerande och verkar vara världens snällaste!:)

Hanna
2009-12-17 - 20:58:08

JA!! klart jag ska vara med och tävla. Jag tänker inte säga din (fast jag tycker att din blogg är riktigt bra) utan väljer som bästa blogg: http://spiderchick.blogg.se/ Hon skriver på ett ironiskt och roligt sätt. Och hon tar inte allt på så stort allvar. :-)

Carro
2009-12-18 - 00:40:54

Min favoritblogg är http://kawrtnee.blogg.se/ Hennes blogg går jag alltid in på först, nästan jämt. Jag har följt henne länge och jag älskar hennes sätt att skriva, dessutom verkar hon vara en jättegullig person och söt i största allmänhet. Hon har det en aning jobbigt på en front men kämpar på och det beundrar jag henne för så mycket!

Kakan
2009-12-18 - 11:14:40

Oooh, jag kan inte välja EN blogg! Men min favorit KATEGORI av bloggar är absolut illustrations och fotobloggar. Finns det något bättre än att bli inspirerad av en blogg!? Man surfar runt från blogg till blogg och hittar de mest fantastiska bilderna och skaparlusten växer och växer. Din blogg finns absolut med i min lista av inspiration :) God jul på dig! Kramar.

Maya Melissa Arfvidson
2009-12-18 - 13:12:44

Oj.. favortitblogg. Jag tycker att det finns många bra bloggar! Kenzas blogg är jätte bra. Sedan finns det tusen småbloggar som är super bra. Din blogg är bra med, och nej. Det går inte att välja en. Kram

Lilla Jag
2009-12-18 - 15:52:10

Kul med tävling :)

Jag gillar alla mina vänners bloggar, bra sätt att hålla koll på varandra perioder när man inte hinner träffas så ofta. Men inredning o foto är ju min grej och då är furnish.etc en mycket bra blogg :)

kickan34
2009-12-18 - 19:11:36

Min favvoblogg som jag följer är fattybom.blogg.se

Hon e häftig, står ut lite och står för vad hon tycker.



Kramis :)

kickan34
2009-12-18 - 19:12:14

fasen, glömde skriva storlek: L.



Min favvoblogg som jag följer är fattybom.blogg.se

Hon e häftig, står ut lite och står för vad hon tycker.



Kramis :)

Hannah
2009-12-18 - 21:13:26

Om jag måste välja en blogg, och motivera varför... Så säger jag nog - helt otippat - min egen! Den har allt och lite till för en tjej som jag;) Jag skriver endast för mig själv och om det jag tycker är kul, och inte för någon annan. Om den blir stor en vacker dag, fine, men just nu är den bara för mig och mina 20 läsare.

Hannah
2009-12-18 - 21:14:28

Om jag får turen att vinna vill jag gärna ha storlek medium eller large! =) GOD JUL SNYGGO-ANNA!!

dagenskreativa
2009-12-18 - 21:44:51

Är gärna med & tävlar! Min favoritblogg är;



mollyshalsoblogg.blogspot.com



Varför?

Hon lägger dagligen ut frukost, lunch & middags recept med bilder som ser riktigt inbjudande ut & är en stor inspirationskälla när du inte vet var du ska äta. Här finns recept för alla veganer, allergiker, allätare osv.



Hon skiver även allmänt om hälsa & välmående & om nya produkter. En superbra blogg som jag defenitivt tycker att du ska kolla in om du inte redan har gjort det!



Kram Anna

Anna
2009-12-19 - 15:00:37

En av mina favoritbloggar är Bloggfamiljens "En pappas dagbok". Jag skrattar så tårarna sprutar allt som oftast. Helt i min humor-liga.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-12-19 - 16:34:44

Anna: Den ska jag nog spana in då =)

Maud
2009-12-20 - 12:44:29

Hejsan! såklart jag vill ha chansen att vinna ( om jag nu har tur så ska jag ge den till min ena svärdotter-LeneTherese som jag vet älskar din blogg och din design!...hon har även vunnit saker till mig;)

min favvoblogg förutom din då;)...är mina svärdöttrars bloggar, dom bloggar alla tre och en av dom såg till så att jag oxå började...läser många bra inredningsbloggar oxå..så kul med tips och inspiration. önskar dig en God Jul, kramar

felicia
2009-12-20 - 13:25:18

Min favvoblogg? Hmm, det finns så många! Men jag får nog säga febbs.se, eller nej! Egoina! Solklart ju! Tjejen är så skön! En gång när jag var sjuk sådär i några dagar spenderade jag de med att läsa hela hennes blogg, från början. Orsakade skrattkramp och träningsverk i magen! :D

Nicki
2009-12-20 - 17:11:42

Jag läser massor av bloggar dagligen , men en av mina favoritbloggar är www.minicookie.blogg.se/

Hon bloggar en härlig blandning av mode , vardag och bilder , uppdaterar lagom ofta och är enormt duktig på att fotografera! Man får mycket inspiration av hennes blogg.



Kram Nicki

[email protected]

alicia
2009-12-20 - 18:56:54

Jag älskar fotobloggar så det e dom jag läser. LÄste din väldigt mycket förut men kom av mig men nu har jag börjar igen. Känns kul :) Men just så älskar jag floras blogg. Hon skriver inte inlägg bara för att skriva utan har en betydelse med i varje. Det är sånt som jag gilllar. Att kunna hitta betydelser i små små texter. Det är allt som behövs för att jag ska fastna. Betydelser har du också i dina texter så STORT PLUS FÖR DET! :D Ha det bra nu över jul kram

alicia
2009-12-20 - 19:00:09

shit! Glömde mail adress! Aja nu så får du den :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: