GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today In stock

2008-12-28 | 23:49:36 | Avanna konst/design/foto

Det har trillat in en hel del frågor i bloggen sen igår var man får tag på todaylinnena och att en del försökt få tag på ett sen i våras..?

Antingen
1) köper man direkt av mig genom att maila mig på [email protected] om önskat plagg och önskad storlek - får ni inte svar på några dagar - maila igen.
Dock är mitt hemmalager väldigt väldigt utplockat nu men jag hoppas fylla på lite till våren men är egentligen sugen på att låta Today vila ett tag.
Dessa linnen är vad jag har hemma men ej i alla storlekar


De mindre storlekarna xs och s är mest utplockade.
Kostar 250:- frakt inräknat

Altenativ
2) Köp mina plagg hos Nelly. Då vi hittills tryckt på deras restlager av American Apparelplagg har lagren varit ganska så ojämna och inte fyllts på och det kommer de nog inte göras heller förrän mina helt egendesignade plagg finns i shoppen.
Men de todayplagg som finns kvar där är


Och hos nelly är det mest de mindre storlekarna som finns kvar. Men kolla gärna in de övriga plaggen också, inte bara Today. Har en massa motiv och styles där nu. Mitt märke heter Avanna.

Innan vi släpper de helt egendesignade plaggen på Nelly kommer det inom kort komma ett minisläpp med tre nya motiv - djurmotiven som jag hade önskat hade kunnat släppas innan jul men så blev inte fallet.

Kommentera 15 st

Kommentarer
Perfektion by Emma
2008-12-29 - 00:00:37

- jag har faktiskt blivit vän med de där gaddarna nu. :) kram-kram

SCAR
2008-12-29 - 00:55:22

Oh, gillar today-plaggen och ser fram emot att få se de med djuren! Vann ju ett linne för ett tag sedan, men det har inte kommit än. Är väl strul med posten. :)

Diggar det röda hos Nelly starkt, för övrigt! Kram :)

Ida
2008-12-29 - 04:03:00

Gillar den härliga blå färgen på texten på det svarta linnet! Super snyggt!

Läste att du varit lite kräkig, stackare :( Hoppas du klarat dagen. Tillräckligt mycket cola bara och du är fit for fight snart igen - universalmedicin vettu! ;)

Gott nytt år snygging, puss

Nina
2008-12-29 - 08:18:47

Jag LÄNGTAR efter djurplaggen :-) Hoppas att du mår bättre nu!

Åsa.S
2008-12-29 - 08:23:16

Trycket med kissen var ju bara fööör läckert!

Du är så bra på att snappa upp trender!!

(leopard i detta fallet)



Kram, o ha en riktigt fin dag!

Alexandra
2008-12-29 - 09:12:29

Jippie för djurmotiven !! Jag ska fan ha giraffen



men uhm.. hur var det med de svarta eller de vita linnena i storlek s ? Där det står "Today I'm wearing this" ?



Förretsen- hur är det med dig idag ??

Alexandra
2008-12-29 - 11:23:21

sv: Jo, jag såg det ;P men jag täntke om du hade tryckt nya. Okej... då ska vi maila här

victoria
2008-12-29 - 11:26:16

Kan du inte skriva hur långa linnerna är på storlekarna? :P

Så att man får en liten aning om vad för storlek man ska beställa ^^

jannica
2008-12-29 - 11:32:15

Hoppas du får en fin dag :)

SCAR
2008-12-29 - 11:34:16

Jaså, men cheeses, det är hellugnt, såklart! Kram kram :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2008-12-29 - 13:01:45

nina: håll ut några veckor bara ;) kram sötis

Jenny
2008-12-29 - 14:13:19

jag älskar katt-djuret! åh vilken sötnos! måste bannemig ta mig i kragen och köpa ett plagg av dig nångång haha :) snart så

kram

maja
2009-01-13 - 19:36:29

jag äääääääääääääääälskar im wearing this linnena!!!!!!!!!

Madde
2009-01-27 - 01:12:15

Hej!

Jag har en liten fråga, angående I'm wearing this-linnet.

Jag skulle vilja ha ett, ett svart tror jag. Men det jag undrar är vad du trycker på för linne, är det American Apparels linne du trycker på? Eller vilket märke? Undrar nämligen hur de är i storlekarna. I AA-linnet (modell rib U-neck) har jag XS, men om de här är mindre så blir det ju för litet. =) Bara undrar så jag vet vad jag ska beställa.

Tack på förhand!

malin
2009-02-23 - 20:21:44

hej jag är sugen på ett vitt today-linne i strl. M..



vore snällt om du kunde maila mig på [email protected] för vidare info. tack på förhand! /Malin


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: