GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mogondamdidambopboidop

2006-12-08 | 06:49:46 | Vardag

stackars Fuglesang, kommer han någonsin att få se den där rymden på nära håll?

...Hey Jude började just strömma ur högtalarna, perfekt soft moronmusik man kan gunga lite i takt med medan man tassar över golvet, med halvslutna ögon och kaffeglaset i handen...dududumdudodududo...mmm

Men strax tänkte jag sätta i Absolute Christmasskivorna, Elvis Julskivan och Ainbusk julskiva i cdväxlaren och trycka på random och göra eget  "fredagsnorgonjulmusikmedley"....hehe och jag klagar på pappas scissor sisters.
Tja,
I am a big fucking sucker för julmusik =)
Till och med Ulf Lundell lyckas få mig att känna julstämning med "Änglarna har landat" , den enda låt jag gillar med den karln.

Är ovanligt pigg jag efter bara 5 timmars sömn ungefär. Men det är svårt att sova med eksemklåda på bröstet och armen. Har smörjt in mig med Aloe Vera nu och Babypuder.

Jahapp..ännu en ny dag...vad ska man göra idag då?
...bapbapbapdumdumdidum..All you need is love....love is all you need..

Kommentera 1 st

Kommentarer
Rikardkaja
2009-09-03 - 08:42:02

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: