GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Happy 37

2018-11-11 | 21:53:31 | Egocentrerat&Vardagligt

1111
Elfte november
I år Fars Dag
Tydligen också nåt kommersiellt "singles day".. men äsch det enda värt att fira 11/11 är ju 100årsdagen av vapenstilleståndet av Första världskriget och så Leonardo DiCaprios och även min födelsedag. Hipphipphurra!

Några år på raken nu har jag spenderat födelsedagen i hufvudstaden med min sambo. Bott på hotell, ätit gott och unnat mig nån dyrgrip...ny kamera..en vuittonväska. För två år sen var det snökaos i Stockholm. Förra året regnade det och min Vuittonpåse fick en egen poncho.

I år valde vi Göteborg , men fredag-lördag så årets födelsedag har spenderats i hemmets lugna vrå.
Prosecco och omelette till frukost innan lite fotojobb. Därefter lite lunch med de närmsta och sen bara gött soffhäng och netflix.
En jättelugn födelsedag och göteborgstrippen var mysig och kärleksfull.
Jag tror 37 blir ett bra år.





(null) (null)
(null)
(null)





Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: