GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

SATC 20 år

2018-06-17 | 12:28:04 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
 
Den 6 juni var det 20årsjubileum för Sex and the City. Och ni som följt min blogg och mina isntagrams genom åren vet ju om min enorma kärlek, respekt och vördnad till denna serie. Och ja de känslorna avtar inte. Jag ser fortfarande om den flera gånger om året. Det är vad jag sätter på på mina gräsänkekvällar...eller när jag inte vet vad sjutton jag ska kolla på..som jag ser när jag är glad så väl som nere. Ja det är på i skrivandes stund till och med via repriser på Tv3. Det allra sista avsnittet dessutom.
 
Ovan ser ni några av mina SATC-tavlor/bilder vilket är mina mest populära produkter jag säljer som prints/original/beställningar till privatpersoner via instagram och min hemsida www.avanna.se utöver personliga porträttbeställningar.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: