GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pooldays

2018-06-10 | 22:07:18 | Egocentrerat&Vardagligt

(null)

(null)

(null)


Halleluja! 

Tänka sig att den fantastiska värmen fortsatt och hållt i sig. Förra helgen vart dt tropisk värme och även om jag "missat" mycket av denna ljuvlighet för att jag jobbade 7 dagar på raken och ganska långa pass så har det ju varit helt fantastiskt de timmarna på kvällarna som varit lediga och bara grejen att kunna gå till jobbet 6.45 på morgonen i lätt klänning och klackar och redan mötas av en värmevägg så tidigt...älsk på det av hela hjärtat!

Förra helgen bestämde jag mig dessutom för att äntligen införskaffa mig en pool. Drömmen är ju en riktig swimmpingpool som man kan simma några längder i, nåt snyggt altandäck till det osv.. men nu är jag tills vidare sååå. Öjd med denna uppblåsbara på. Ästan 4 meter i diameter jag köpt..som visserligen var smått kaotisk att få upp , men med lite (mycket) hjälp från föräldrar och svärföräldrar ronar den nu i trädgården och som jag njutit..njuter!

Och det har varit extra härligt att efter helgens svettiga löprundor bara slänga sig i vattnet och svalka av. 

Livet alltså - woohoo!1
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: