GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Semesterlunket fortsätter

2018-07-18 | 16:11:31 | på resande fot

Vecka 3 av 5 på semestern är igång. Och vilken sommar vilken semester!
 Nog för att jag fattar allvaret med torkan och vad det innebär för skördar, bränder med mera - jag fattar absolut!
....men jag kan ju inte påstå att jag personligen gör något annat än bara njuter av värmen men så är jag ju en sommar-sol-solning-värmeälskare..dyrkare av rang och fattar även att jag kanske är lite extrem i min kärlek till det hela...och att jag nu efter ungefär en dags regnande är regntrött. 

Nåväl, första semesterveckan spendeades alltså på Kreta med min bästa vän och det kommer komma mer bilder därifrån. Sen var jag och sambon bara hemma några dagar, biobesök, solande och poolande i trädgården, bokläsande , grill och njutning på vår nya uteplats på framsidan av huset.

 Efter det blev det en långhelg i  mitt älskade Stockholm, varav en natt, nej två blev det ju till slut på grund av tågen som ställdes in i lördags , med bästis medan sambon min drog vidare till Gävle för festival.

Lite shopping, mycket promenerande, en hel del drinks och så härliga uteserveringar och restaurangbesök. Underbart! 
Nu har vi inte så mycket mer planerat mer än nån sväng till Göteborg och så en roadtrip och några nätter i Halmstad. Bara vara hemma och njuta av hus, trädgård, pool, katterna och härligt semesterlunk deluxe.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: