GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Min inre lyxbohem har fått blomma ut

2018-12-29 | 18:57:27 | Egocentrerat&Vardagligt

Så var julen över och jag har jobbat tre dagar för att nu få vara ledig i nästan en vecka. Vilken lyx! 
Julen var mysig och lugn med lite firande hos svärföräldrarna och lite hos bror och svägerska med brorsbarn, mina föräldrar och svägerskans syster och svåger.

Kvällen spenderade vi hemma , bara jag och Stefan och bytte lite klappar då och då. Och jag har återigen blivit så bortskämd. Av alla.

En favoritklapp blev verkligen den här gula blommiga morgonrocken från Topshop jag fick av Stefan och förutom när jag har haft jobbkläder på så har jag bott i den. Älskar den!
Och jag känner att nu, nu får min lilla inre lyxbohem äntligen så leva ut till fullo. Nya blommiga tapeten, blommiga rocken , rutiga pyjamasbyxor , bubbel eller rödtjut och så bokplöjande.
Så underbart!
(null)

(null)

(null)


Kommentera 1 st

Kommentarer
Anonym
2018-12-30 - 08:55:13

Älskar tapeten bakom dig❤️

Svar: Ja jag är så nöjd med valet av den! Så fin!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: