GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Svansjön

2018-04-04 | 10:49:00 | Foto/Fotografering

 
Jag kom ut på en fotopromenad igår. Råkallt, fortfarande dött och vintrigt ute och inte alls så inspirerande egentligen..Men det finns alltid något att fota. Gick till ett av mina fotosmultronställen där jag ofta kör porträttplåtningar på både småbarn, familjer och kärlekspar men där det också är fantastisk natur och ett rikt naturliv, framförallt fåglar.
 
Och jag måste säga..
När man står under en står svan som flyger förbi över en mot kritvit himmel och dess vingslag nästan dånar i öronen.. då känner man sig både så liten här på jorden men samtidigt så full av vördnad och beundran .. och tacksam. 
Det gäller att släppa på både skygglappar, enkelspårigt seende och sociala mediebubblor och bara blicka upp ibland och bli påmind om att man så lätt missar så mycket.
 
Jag blev helt tagen.
 
följ gärna mitt fotografernade på instagram då och då. https://www.instagram.com/fotografannalarsson/
Kommentera 1 st

Kommentarer
Cecilia Bergman
2018-04-04 - 13:04:19

Härligt! Ja, det är verkligen underbart och beroendeframkallande att komma ut!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: