GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mötte hösten i somrigt Rom

2017-09-03 | 23:33:14 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Här satt jag och åt frukost imorses, i strålande solsken på en takterass i centrala Rom och njöt av att det kändes som högsommar. Så varmt, så härligt.
Nu sitter jag nyduschad , invirad i morgonrock och hör regnet strila ned utanför fönstren i det becksvarta septembernattmörkret tillbaka här hemma i Tidaholm.
Det har varit några ljuvliga dagar i Rom, är så lycklig att vi åkte dit och jag hoppas verkligen vi åker tillbaka nån gång och bara njuter och kanske stannar lite längre . Vi klämde in mycket på våra 2,5 dagar så vill mer än gärna tilbaka och bara hänga på Spanska Trappan i några timmar, släntra från uteservering till uteservering utan att känna att vi måste klämma in Colosseum, Vatikanen och annat.
 
Återkommer imorgon med fler bilder, nu har jag tre kattpälsklingar som kräver kel här.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: