GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Happy 36th!

2017-11-11 | 17:53:53 | Egocentrerat&Vardagligt

(null)

(null)

Idag fyller jag 36 år och precis som förra årets födelsedag spenderar jag dagen och natten i mitt älskade Stockholm med mitt livs kärlek.

Och idag har jag blivit med Vuitton!
Min allra första och bra mycket dyrare än vad jag först hade tänkt unna mig.. och det var lite svettigt och darrigt precis innan betalning.. men jag blev kär.
Jag tänker inte skämmas. Jag har jobbat och slitit ihop de där pengarna både på mitt "vanliga jobb" och med mitt företag. Och vad ska man spendera pengarna på om inte förverkliga drömmar? ( ja när räkningar och bolån är betalda då givetvis) 

Nej jag känner mig lycklig , JAG är så värd detta och nu tänker jag fortsätta njuta och leva med bubbel och i badrock här på hotellrummet med min Stefan .

Livets liv alltså ❤️ 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Mia
2017-11-13 - 21:18:06

Hurra på födelsedagen! ⭐️⭐️⭐️

Cindy
2017-11-16 - 10:06:44

Grattis i efterskott :) man ska få lyxa till det speciellt när man fyller år :)

Hanna Karlsson
2017-11-17 - 17:11:08

Grattis i efterskott och så roligt med en ny väska! Den är du värd. :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: