GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Grattis på mors dag...till halva priset..

2017-05-28 | 17:11:26 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Mors Dag idag då och jag har ju ynnesten att ha förärts med just den allra bästaste mamman, precis skräddarsydd och perfekt för just mig.
Jag älskar och beundrar denna kvinna varje dag året om.
Idag skulle även min Grumsboende Moster komma till stan och hälsa på, så min plan denna mors dag var att bjud dessa två fina kvinnor i mitt liv på lunch.
 
Dock började sammankomsten med att JAG fick presenter istället..jag som varken är mamma eller fyller år eller nåt.
Men sedan bestämde vi oss för att t oss till Hjo.
Där det antingen var stängt eller så var det bara speciella större Morsdagsmenyer med minst 3rätters på alla ställen som jag gärna hade bjudit mamman och mostern på men som deras varma hjärtan och samveten nog inte riktigt kände att de kunde ta emot..ni vet " men inte ska du bjuda, vi kan bjuda!"..
Så det hela slutade med att vi hamnade på ett fik där de endast hade frallor kvar...och det gårdagens skörd...till halva priset...och sen blev det glass, ihopträngda under en markiss för att ta skydd för regnet som strilade ner..
Så Grattis Mamma och Moster på Mors Dag..
 
Så fail..
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: