GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Weekend getaway

2016-02-28 | 20:35:45 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndagskväll på er bloggosfären !
Hoppas ni mår fint.
Jag har nu landat i soffan här hemma efter ett härligt dygn i Göteborg med min älskade Stefan.
Tolv år sedan han sa de tre magiska orden " Jag älskar Dig" och nästa helg har vi "officiell" tolvårsdag. Så var mysigt att åka iväg lite och bara vara.
Vi utnyttjade en frinatt på Scandic och vi fick ett jättestort och fräscht rum och fick dessutom en goodiebag med choklad, nötter och Faceprodukter. Himla najs!
 Vi åt och drack gott igår och idag frossade vi i hotellfrukost med croissants och pannkakor.
När vi kom hem till Tidaholm igen så drog jag ut på en 5 km löprunda i det underbara solskenet . Så fantastiskt härligt även om benen var lite sega av gårdagens shopping och öldrickande haha.
Men croissants och löprunda känns som en perfekt uppladdning inför nattens Oscarsgalavaka! Åhh!
Ska göra så gott jag kan med kontinuerlig uppdatering under galans gång så som jag gjort föregående år. 

Här får ni lite bilder från Göteborgsdygnet:


Jag och han ❤️


Stor cheeseburgare till Stefan och fantastiska små miniburgare till mig på Joe Farellis. Så gott! Och tack bästa svärföräldrar som gav oss pengar till att äta gott ❤️

Medan man väntar på hissen kan man ju ta en outfitselfie..


I provrummet likaså... Haha !
Var för övrigt så sugen på en grön kavajjacka inne på Lindex men tyvärr förstod jag mig inte på passformen alls. 



En cappucino på Cappucino och en gudomlig Vit chokladcheesecake ! Möms!

Varsin öl i hotellbaren där vi skålade in nästkommande 12 år tillsammans ❤️


Sen vart vi trötta och nu när vi fick så fint hotellrum så var det ju dumt att inte utnyttja det så vi fortsatte med skålande, bubbel och Mello på rummet. Välbehövlig vila.


Hotellfrukost!! Damn så gott! Ahh croissants! Det tillkom pannkakor med grädde och sylt till detta med. 

Ett härligt dygn och skönt att bara komma iväg lite och fira med den man älskar mest. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anonym
2016-02-28 - 20:58:29

Grattis till era tolv år tillsammans. :-D

Hanna - Pilates och träningstokig
2016-02-28 - 20:58:47

Grattis till era tolv år tillsammans. :-D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: